Suihinotto yliarvostettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TKA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruotsinlaivatäti on siinä mielessä oikeassa, että seksissä pitää olla yllätyksellisyyttä. Sinäkin voisit klittaa nuollessa keskittyä välillä vaikka pillun eri puolille sormettaessa. Pillusta löytyy yllättävän monta erogeenista pistettä, joihin voi naisensa mielenkiinnon siirtää. Jos sieltä sopivana hetkenä yllättäen "puun takaa" hyökkää klitalle ja g-pisteen kimppuun, niin usein lähtee naisen selkä kaarelle, eikä orkkua estä enää mikään. Ja sama juttu on toisinkin päin miehelle suuseksiä antaessa. Naisesi voisi vaikka yllättää sinut ehdottamalla suuseksi silloin kun sitä vähiten odotat. Ylläsmomentti lyö himot tappiin, varsinkin jossain oudossa paikassa tai outoon aikaan. Silloin ei tarvitse pidätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruotsinlaivatäti;10887553:
Oletko joku saatanan vihreä?

En ole, vaan debytoin Kommunistisen Työväenpuolueen eduskuntavaaliehdokkaana vaalipiirissäni. Intensiivisestä kampanjoinnistani huolimatta - kauhoin mm. kansalle 5000 litraa hernekeittoa Keskustorilla - sain ainoastaan 3 ääntä. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka äänesti minua itseni ja vaimoni lisäksi, mutta vaimoni epäilee hänen olevan joku toinen nainen.

Viimeksi muokattu:
Olen kai etuoikeutetussa asemassa, koska saan vaimoltani suuseksiä silloin tällöin. Pitäisi siis olla tyytyväinen tilanteeseen. Mutta...mikähän siinä on, että se ei oikein tunnu miltään. Tai siis alussa tuntuu ihan hyvältä, mutta sitten touhun edetessä tunto ikäänkuin laimenee. Vaimo sitten katselee hölmistyneenä kun ehdotan yhdyntään siirtymistä. Kokee kai, että ei ole kovinkaan hyvä ottamaan suihin?

Kummallista asiassa on se, että minua todella kiihottaa katsella, kun mieheltä otetaan suihin, mutta sitten kun olen itse suihinoton kohteena, niin eipäs se niin kummoiselta tunnu. Olen esimerkiksi vain pari kertaa koko avioliiton aikana onnistunut laukeamaan vaimoni suuhun ja molemmilla kerroilla vaimoni tyydytti itseään samalla kun imi minua eli kai se sitten kiihotti minua niin paljon. Kun sitten suuseksin jälkeen siirrytään yhdyntään, niin se tuntuu paljon paremmalta. Huomattavasti paremmalta. Mutta miksi sitten se, että nainen ottaa suihin on niin kiihottavaa kun se käytännössä ei sitä kuitenkaan ole?

tunnetta kun tiukkaan, märkään ja lämpimään pilluun saa työntää kiimaisen kullinsa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä