Pissa tulehdus vai raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä

Vieras
Mulla on kerran aiemmin ollut pissatulehdus mutta en muista millaista se oli sillon. Nyt pohdin onko mulla tulehdusoireita vai olenko raskaana. Pissa tuntuu tosi kuumalta kun käyn vessassa ja haisee vahvalle. Alaselkä on hellänä ja alavatsallakin on välillä menkkamaisia kipuja. Koko alapää on hellä kun yrittää harrastaa seksiä niin sattuu jonkun verran. On siis täysin mahdollista että olisin raskaana mutta en haluis huomenna mennä turhaan viemään pissanäytettä terkkariin. Raskaus tuskin näkyis pissatestissä vielä.

Jaa no noilla oireilla sit minäkin olen raskaana.. itse ajattelin, että olen harrastanut taas hiukan liikaa seksiä, mikä alkaa noilla oireilla ja johtaa pissiittiin ja hiivatulehdukseen..

Edelleenkään meistä kukaan ei voi tietää oletko raskaana vai vaivaako tulehdus. mene lääkäriin antamaan pissanäyte, jossa nähdään onko tulehdusta, tee raskaustesti kun ja jos menkat myöhästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja lollero:
Edelleenkään meistä kukaan ei voi tietää oletko raskaana vai vaivaako tulehdus. mene lääkäriin antamaan pissanäyte, jossa nähdään onko tulehdusta, tee raskaustesti kun ja jos menkat myöhästyy.

Älä nyt hermostu. Ideana olikin kysellä pissatulehduksen oireista kun en itse niistä tiedä mitään. En sentään ihan niin hölmö ole et odottaisin jonkun kertovan olenko raskaana vai en.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä:

Älä nyt hermostu. Ideana olikin kysellä pissatulehduksen oireista kun en itse niistä tiedä mitään. En sentään ihan niin hölmö ole et odottaisin jonkun kertovan olenko raskaana vai en.

Mulla oli ainakin raskaana ollessa tosi vahvan hajusta pissaa. Mutta ootko muistanu juoda tarpeeksi? välillä nestevajauskin saa aikaseks pissis oireita, kun pissa on kovin vahvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä:

En ole hermostunut. Kysyit otsikossa: "raskaana vai pissatulehdus", ja vastasin, ettemme voi tietää. Ei voida tietää mitenkään.. eli mene lääkäriin, et tule saamaan täältä vastausta joka kertoo mikä on.

Yhteistyössä