Olimme vaimon kanssa lomamatkalla Lontoossa ja kostean illallisen jälkeen päädyimme hotellihuoneen sänkyyn harrastamaan seksiä. Meillä on tapana, kun kestävyyteni on heikkoa, että ennen yhdyntää nuolen aina vaimolleni orgasmin niin nytkin. Kun Jaana oli orgasminsa saanut sanoi hän, että hänellä on pakottava tarve käydä välissä pissalla. Olin niin helvetin kiimoissa pillun nuolemisen jäljiltä,että hetken mielijohteesta sanoin, että voisitko pissata minun päälleni? Haluatko oikeasti kuului vasta kysymys ja kun kerroin haluavani niin mentiin kylppäriin. Minä asetuin kylppärin lattialle selälleni ja Jaana hajareisin kyykkyyn päälleni. Pissaa tuli vatsalleni,rinnoilleni ja en malttanutta olla ottamasta sitä hieman myös kieleeni. Kun pissa loppui olin jo räjähtämis pisteessä kiihkossani esileikeistä näkymästä jossa pissaa suhiseva pimppi oli päälläni, että kun Jaana veti 3 kertaa esinahkaa edes takas laukesin kuin teinipoika, orgasmi oli valtava.
Koskaan emme ole tapahtuneesta puhuneet ja kerran olen pyytänyt uusintaa ja saanut kielteisen vastauksen, ehkä vielä joskus.....