Pissat pottaan ja nyt taas housuun..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttää

Vieras
Eli kuivaksiopettelua tässä menossa. Luultiin, että nyt jo oppi, kun ajoissa meni potalle oikeastaan aina pissalle. Nyt kuitenkin tuntuu, että jos sinne potalle ei väkisin vie tyyliin puolen tunnin välein, pissa on aina housuissa. Miten tässä nyt edetään? Jatketaan vaan samaan malliin...ja kumpaan, niin että viedään säännöllisesti potalle vai annettaan pissata housuun, kunnes itse oppii ajoissa taas menemään potalle?

meillä sama meneillään... ensin tuli potta kieltäytyminen, sitten vaippaan pakkopissat ennen pottaa, sitten pissattiin housuun pari kertaa ja nyt pissataan potalle ja pusikkoon. on toki ollut taukoakin koko puuhasta ettei joku luule että simputetaan lasta ihan huolella.

Meillä oli ihan sama juttu pojan kanssa. Kuulemma kuuluu asiaan, että takapakkia tulee välillä. Poika siis jonkun aikaa pissas kaikki pissat pottaan, sen jälkeen ei vahingossakaan menny pissat pottaan vaan kaikkialle muualle ja nyt taas pottailu (tai oikeastaan pöntöllä käynti) sujuu mainiosti.

Minkäs ikäinen pieni on kyseessä? Poika vai tyttö? Poika vois tykätä lorotella suoraan pönttöön :)

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Minkäs ikäinen pieni on kyseessä? Poika vai tyttö? Poika vois tykätä lorotella suoraan pönttöön :)

Poika. Eikä ainakaan ulkona pissatettaessa ole tykännyt seisaallaan pissiä, joten ei varmaan sisälläkään. Mutta niin mä vähän ajattelinkin, että kuuluu asiaan tuo takapakki, mutta kuinka kauan sitä takapakkia normaalisti kestää?

Nytkin jo menossa kolmas vaate kerta reilun puolen tunnin sisällä. Mä en vaan voi käsittää, että miksi ihmeessä nyt ei millään osata mennä potalle, kun viikko sitten mentiin hienosti ajoissa potalle...

Yhteistyössä