Pissattaa vähän väliä, pissatesti puhdas...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä riivaa?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä riivaa?!

Vieras
Tiistaina ramppasin jatkuvasti vessassa ja olin muka tuntevinani pientä nipistelyä alavatsalla. Keskiviikkoaamuna vein pissanäytteen labraan. Näyte oli puhdas, ei tulehdusta, eikä bakteeriviljelyssäkään mitään. Keskiviikkona ja torstaina ei oireita ollutkaan, mut tänään tässä iltapäivällä on alkanut taas se vessaralli.

Ei kirvelyä ja pissaa tulee ihan normaalisti. Olisinko sitten kuitenkin vaan juonut enemmän tai nesteet muuten vaan enemmän liikenteessä... Soittelin tuossa sairaanhoitajalle ja hän vaan sanoi et ei tarvi mennä päivystykseen, jos olo ei pahene. Enkähän mä tietenkään sinne haluais mennäkään. Pelottaa vaan, et voiko siellä olla kuitenkin joku tulehdus, joka on kohta munuaisissa? :´(

Tyhmä tuo mun jälkimmäinen vouhotus, näytehän oli puhdas. Alkuviikosta käyn viemässä uuden näytteen, jos oireita vielä on. Onko kellään ollut vastaavaa?

yllensä pissa tulehduksessa pissaa tulee vaan liraus ja kirvelee ihan älyttömästi.Loppujen lopuksi pissan ?ukana tulee verta.Luulen että olet helteen takia juonut vaan normaalia enemmän.

Ei pitäisi olla raskaana.

Hitto kun mietityttää nyt tää juttu, vaikka stressi varmasti vielä lisää kaikkia oireita. Mietin jo sitäkin, et voiko se pissatesti jotenkin epäonnistua, esim. jos on juonu liikaa.. Vaikka en mä mitenkään litrakaupalla juonu. Mahassa välillä roplottaa ja koplottaa, sitäkin on niin vaikee tietää mistä se mahakipu milloinkin johtuu, kun mulla on ärtyvä suoli ja siitä johtuvaa kipua on usein alavatsalla. :(

Voisiko olla yli aktiivinen rakko, jonka vuoksi käyt usein wc:ssa ? Eli käyt usein wc:ssa,vaikka tunnin välein. Seurailisin tilannetta,koska virtsanäyte oli kerran puhdas.

Niin, ei kai se auta kuin katsella mitä tuleman pitää. En vaan tiedä miks ajattelen ja pelkään aina pahinta. Tuo vatsa kun on (joka puolelta) VÄHÄN sellainen nipistelevä, niin sitä pelkään et jos se liittyy tuohon kuseksimiseen...

Yhteistyössä