Pissistä iltaanne piristämään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miä.

Jäsen
13.09.2012
736
0
16

Minä. Tässä on se kaikki. Kuvankäsittelyä, pipo päässä, otsis sivulla, itse otettu kuva, wannabe-bambi katse (näyttää kierosilmäiseltä), white trash tatuointi ja vanha akka yrittää näyttää nuorelta. Sanokaa jos unohdin jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28006122:
pyh, kaikesta huolimatta olet nätti tyttö :)

Kiitos kaunokainen =) Tää on varmaan se tilanne josta vois tehdä vitsin. Mistä tiedät että sulla on tylsää? Kun laitat kuvasi palstalle ja jopa toivot että joku sanoo jotain :D

Ei toi kuva oo pissistä nähnykkään. Jos viitsisin, linkkaisin parin facebooktuttavani lorttoilukuvia, mutta en viitsi.. :D

Sulta puuttuu ainakin järjetön duckface+"nenän suoristaminen" keimuiluilme, puolikuollu harakanpesätukka, 12kg kajalia ja epäluonnollisen ylös piirretyt kulmakarvat.

mä en nyt väsyneenä oikein tajunnu otsikkoo.
asking02.gif

eikä kuvassakaan ole mitään omituista.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28006296:
mä en nyt väsyneenä oikein tajunnu otsikkoo.
asking02.gif

eikä kuvassakaan ole mitään omituista.

No siis minä olen tuossa kuvassa, ihan normaalina itsenäni. Mutta koska olen vähän vanhempi nainen niin tämänlainen poseeraus ei sovi minulle. Tai ei se kyllä sovi kenellekkään :D Mutta mitä siitä kuvasta, ihana nähdä sua pitkästä aikaa :)

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28006327:
No siis minä olen tuossa kuvassa, ihan normaalina itsenäni. Mutta koska olen vähän vanhempi nainen niin tämänlainen poseeraus ei sovi minulle. Tai ei se kyllä sovi kenellekkään :D Mutta mitä siitä kuvasta, ihana nähdä sua pitkästä aikaa :)

mistä kohdasta :laugh:

Yhteistyössä