Pistää vihaksi, jos mies tutustuu uusiin naisiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoilla mielin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoilla mielin

Vieras
Siis "uusiin naisiin", eli tutustuu esimerkiksi töissä naisiin.
Mua niin vi*uttaa, enkä edes tiedä mitään järkevää syytä sille, kun mitään pelättävää ei ole (että pettäisi tms.) Ihan normaalia vuorovaikutusta, normaalia elämää. Mut kun en tunne niitä naisia, en ole "samassa tiimissä" eli työtiimissä, sitten jos joskus mainitsee tai puhuu niistä, niin ärsyttää kun en voi sanoa juuri juuta enkä jaata, en tiedä mitään, olen niin ulkopuolinen.

Jotenkin sattuu. Tiedän, ei todellakaan kuulosta normaalilta.
Mä vaan jotenkin en hyväksy sitä, että miehellä voisi olla sellaisia naispuolisia kavereita, joita minä en tunne tai jotka eivät olisi minun kavereitani myös. Koen heidät tavallaan uhkana, mutta toisaalta taas mitään uhkaa ei ole.
Tiedän, että mies rakastaa ja palvoo mua, ei koskaan hehkuta muita naisia, vaan ihan neutristi saattaa joskus mainita, esimerkiksi jos nostaa kättä jollekin minulle tuntemattomalle naiselle, ja kysyn, että "kuka tuo oli?"

Helkkari soikoon, tää on tosi raskasta. Sit mökötän miehelle, itkeskelen yksikseni. :(

Oot hupsu :hug: Itellä ei onneks moista ongelmaa, mies tutustuu tämän tästä uusiin ihmisiin ja samalla siis naispuolisiin henkilöihin. Hittoako tuolla on väliä.

Ja oikeesti, jos tuo meiän isäntä lähtiskin jonkun uuden naisen matkaan niin so be it. Elämä jatkuu =)

Sä olet mustasukkainen! Kohtuullisissa määrin se on normaalia ja tervettä, mutta liiallisena kannattaa hakea apua, voit rikkoa koko suhteen sillä, jos olet liian mustasukkainen.

ÄÄÄÄks, mikä lausehirviö, sori.

Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Oot hupsu :hug: Itellä ei onneks moista ongelmaa, mies tutustuu tämän tästä uusiin ihmisiin ja samalla siis naispuolisiin henkilöihin. Hittoako tuolla on väliä.

Ja oikeesti, jos tuo meiän isäntä lähtiskin jonkun uuden naisen matkaan niin so be it. Elämä jatkuu =)

Vitsit, kunpa mäkin voisin ajatella samoin. :(

En minä sitä pelkää, että pettäisi; jos pettää, niin sillehän ei voi mitään. Siis jos on pettääkseen, niin sitten se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, enkä pysty sitä estämään.

Mutta jotenkin inhottaa olla oman kumppanin elämässä paikoitellen ulkopuolinen. Mies ei itse edes tule ajatelleeksi tuollaista, häntä tietty vähän huvittaa minun skitsoamiseni. Eihän mies ole mitään väärää tehnytkään, mutta silti sattuu. En kestä sitä, että mies viihtyisi muidenkin naisten seurassa, siis juuri tuollaisten minulle tuntemattomien naisten. Meidän yhteiset naispuoliset kaverit eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
En minä sitä pelkää, että pettäisi; jos pettää, niin sillehän ei voi mitään. Siis jos on pettääkseen, niin sitten se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, enkä pysty sitä estämään.

Mutta jotenkin inhottaa olla oman kumppanin elämässä paikoitellen ulkopuolinen. Mies ei itse edes tule ajatelleeksi tuollaista, häntä tietty vähän huvittaa minun skitsoamiseni. Eihän mies ole mitään väärää tehnytkään, mutta silti sattuu. En kestä sitä, että mies viihtyisi muidenkin naisten seurassa, siis juuri tuollaisten minulle tuntemattomien naisten. Meidän yhteiset naispuoliset kaverit eri asia.

Onko sulla miespuolisia ystäviä tai tuttuja tai työkavereita.
Ajatteletko heitä miehesi kantilta?

Me ollaan kyllä tässä asiassa ihan samanlaisia. *hug*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko sulla miespuolisia ystäviä tai tuttuja tai työkavereita.
Ajatteletko heitä miehesi kantilta?

On, enkä ajattele mieheni kantilta.
Sehän tässä ehkä naurettavinta onkin, että minä itse olen sellainen hölöpölö, että juttelen vilkkaasti kaikkien kanssa (miesten ja naisten) ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja viihdyn miesten seurassa (ihan kaverimielellä, neutraalisti). Mutta toisaalta taas... Olen ollut aina sellainen, ja mies tietää minun luontoni. Ei ole koskaan ollut tuollaisesta mustasukkainen. Tai no joskus on ollut, ja hermostuin hänelle turhasta mustasukkaisuudesta.
Että näin. :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä