Pistäkää tänne kuvia kodeistanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hansu

Vieras
Olisi kiva nähdä millaisia asuntoja/taloja teillä on, joten kuvia kehiin!

Voi laittaa eri huoneista, kiinnostais nähdä kuvia esim. keittiöstä, lastenhuoneesta, olkkarista, kodinhoitohuoneesta jne. :)

Juu kyllä niitä varmasti löytyy, ainakin lastenhuoneista oon nähnyt täällä kuvia. Mut pistäkää uusia kuvia. :)
Ja Aamuäreen rempattu vessa kiinnostaa myös, laitahan kuva.

OnniKeijulla oli ihan kivaa. Meillä paljon mustaa/harmaata. Tänään särkyi termariin keittävä kahvinkeitin ja poltti sulakkeen. Kävin jo katselemassa chilinpunaista keitintä, ei edes kallis ja kävisi piristykseksi meidän keittiöön. Pikkasen on muutakin punaista vaikka muuten mustaa ja puunväriä.

Alkuperäinen kirjoittaja hansu:
Olisi kiva nähdä millaisia asuntoja/taloja teillä on, joten kuvia kehiin!

Voi laittaa eri huoneista, kiinnostais nähdä kuvia esim. keittiöstä, lastenhuoneesta, olkkarista, kodinhoitohuoneesta jne. :)

no laita itte!!!!

Mulle tulisi levoton olo Aamuäreen veskissä mutta onpahan sisustettu ainakin. Itse olen aika minimalisti. Laittakaahan kuvia, itse en voi kun ei kameraa enkä kyllä osaisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja himosisustaja:
OnniKeijulla oli ihan kivaa. Meillä paljon mustaa/harmaata. Tänään särkyi termariin keittävä kahvinkeitin ja poltti sulakkeen. Kävin jo katselemassa chilinpunaista keitintä, ei edes kallis ja kävisi piristykseksi meidän keittiöön. Pikkasen on muutakin punaista vaikka muuten mustaa ja puunväriä.

mä tykkään mustasta, ruskeesta ja punasesta. Olohuoneessa ei vaan oikeen värit mee kohilleen... Mut kattoo sitte ku saa tapetoitua et millasta lopullisesti tulee :D

Aamuäree..

Tyttö 2v: "Ihana,kenen huone tuo oikein on?":D
Kertonee siitä että meillä on aika kaamea vessa,ja ehkä muutkin nurkat talossa?
Kyllä tuolla kelpaisi istua ihan vaikka lueskelemassa kirjoja:D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
kjgbkhkh.jpg

Meitin komero

Ihana :heart: ....ei ihan perus palstameininkiä

Ja kiitos teille kuvista! Lisää saa laittaa! Mä vielä vaan haaveilen omasta asunnosta, erityisesti omakotitalosta, saas nähdä saanko sellaista koskaan. Asutaan vuokrakaksiossa nyt ja täällä ei oo kauheesti näyttämistä enkä oo edes kuvia ottanu juuri ollenkaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Meahilla:
muuten oikeen sievää, mutta tuo keittiön keskilattian sydeemi näytti siltä kuin se ei siihen kuuluisi. Tuli mieleen piano, joka on pukattu siihen. anteeksi

Se näyttää kuvassa ihan järjettömän hassulta, tiedän kyllä.
IRL se sopii siihen vallan hyvin, on "samassa linjassa" hellan kanssa.

Mutta mulla meinasi jäädä lähtemättä asuntonäyttöön tuon takia. Hyvä, että mies sai mut kuitenkin suostuteltua tänne :D

Yhteistyössä