Pistäkääs tatuoinneistanne kuvia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mimmuli";23053492]on ne vaan niiin.............rumia[/QUOTE]
No joo... aika harvassa ovat oikeasti kauniit tatuoinnit mutta tärkeintä lienee niiden merkitys kantajalleen.
"Sesonkitatskoja" eli juuri tatskanottohetkellä olevia fiiliksia kuvaavia tatuointeja en kyllä ymmärrä lainkaan. Pahimpia näistä ovat tietysti tyttö-/poikaystävän nimi.
Sitten vanhempana on varmasti myös mukavaa kiikkustuolissa istua ja kuunnella suosikkibändiään Mattia ja Teppoa Rammsteinin tatuointi otsassa.

Jokainen toki tekee itse valintansa. Itselläni ei ole tatuointeja.

Mitä ihmettä.Miksiköhän munkin viesti poistettiin eilen.

No jaa en mä kyllä sitäkään kovin hyvällä ottanut. Aivan kuin mun naama olis jotakin aivan kamalaa kattottava ja mua kestää kattella vain takaapäin. Joillekin on kova paikka se, että mä pidän itteäni ihan tavallisen ja ok:n näköösenä enkä rumana. Enkä ole vanhan näköönen, siinäkin järkyttävä paikka joillekin.

Mutta se siitä, tämä on tatskaketju eikä mitään muuta. Märisijät menkööt muualle. Mulle on aivan veen sama onko mun tatuoinnit rumia jonkun mielestä koska mä en ole ottanut niitä muita varten vaan mua ITTEÄ varten.

Aivan hyvin mä voin sanoa, että tatuoimaton iho on ruma.

Viimeksi muokattu:

---

Tosta olkapäästä on yllättävän vaikeaa saada otettua itse kuva jossa kaikki näkyis, otin kaks. Nuo on periaatteessa kaksi erillistä kuvaa, mutta tavoitteena tulevaisuudessa on siis tehdä hiha.. Haluan kuitenkin rakentaa sitä "pala kerrallaan" enkä samantien tehdä yhtä isoa kokonaisuutta.

Mulla on vielä yks mutta se on niskassa, mut sieltä en saa kuvaa otettua...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23053623:
No joo... aika harvassa ovat oikeasti kauniit tatuoinnit mutta tärkeintä lienee niiden merkitys kantajalleen.
"Sesonkitatskoja" eli juuri tatskanottohetkellä olevia fiiliksia kuvaavia tatuointeja en kyllä ymmärrä lainkaan. Pahimpia näistä ovat tietysti tyttö-/poikaystävän nimi.
Sitten vanhempana on varmasti myös mukavaa kiikkustuolissa istua ja kuunnella suosikkibändiään Mattia ja Teppoa Rammsteinin tatuointi otsassa.

Jokainen toki tekee itse valintansa. Itselläni ei ole tatuointeja.

Mulla on ja voisin helposti ottaa lisääkin bänditatuointeja, jos se olisi minusta hienonnäköistä, että niitä on paljon.

Se johtuu siitä, että mulle bändit eivät ole mitään "sesonkijuttuja", vaan mä kuuntelen niitä vuodesta toiseen ihan vaan siksi, että diggaan niiden musasta. En siksi, että ne ovat Voicen top 5:ssa (sitä tuskin on koskaan kyllä tapahtunutkaan).

Se on mulla bändien kanssa vähän sama kuin lätkäjengin, niitä ei vaihdeta. :)

Yhteistyössä