Pistävä kipu suolessa = supistus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuuuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huuuuh

Vieras
Niin, tässä 40+ viikoilla olen ja edelleen odottelen supistuksia tak edes jotain merkkiä siitä että kehoni olisi ymmärtänyt raskauden olevan päättymässä...

Ainoa kipu mitä olen navan ja polvien välillä tuntenut silloin tällöin, on sellaista kuin joku (olkaa hyvät mielikuvasta :D ) tunkisi puukkoa persauksiini.

Voiko supistuskipu olla siis jotain tollasta kun olen tässä vaan odotellut niitä menkkajomotuksen kaltaisia tuntemuksia?

Ei tuo kyllä supistukselta kuulosta. Noita sukkopuikkovihlaisuja mulla tuli kohdun suulle loppu ajasta, mutta supparit olivat sitten iahn selviä supistuksia. Mulla ne toki tuntuivat selässä, pakaroissa ja takareisissä, auts!

No, mulla ei ollut tuntunut mitään erikoista raskauden aikana... tai ootas, oli sellasta, että vatsa "kiristyi", silloin ei esim. saanut pissattua, kai oli sitten joku harjoitussupistus, mutta kun synnytykseen alkuun oli 6 h tuntui kuin sukkapuikolla oltaisiin tökitty alapäähän :D. Sitten ei tapahtunutkaan siis mitään kuuteen tuntiin, mutta sitten.. oi en jaksa edes muistella miltä tuntui seuraavat hmm... 15 h :D.

Yhteistyössä