pistetäänkö taas KAMALIA KAMPAAMOKOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piitu

Vieras
itselle kävi siinä mielessä ristiriitainen juttu, että sain kyllä mieleisen leikkauksen MUTTA : ensinnäkin, väri oli täysin väärä :/ ! halusin mustan jossa muutama vaalea raita, sain keskiruskean toffeensävyisillä raidoilla. halusin helppohoitoista, sanoin että minulla on pieni lapsi enkä ehdi laitella tukkaani ja kampaaja vaikutti ymmärtävän, kunnes alkaa leikkauksen loppuvaiheessa sönkätä" tämä on tosi nopea, suoristusraudalla ja muotovaahdolla ja hiusvahalla"... just ! lisäksi tämä nainen, joka oli minua vain jokusen vuoden vanhempi lässytti kuin viisivuotiaalle, hosui, haisi vahvasti tupakalle ja yski kokoajan. kyseessä oli vielä kehuttu "trendikampaamo", tiedä sitten olisiko pitänyt valita joku niistä muista kampaajista! leikkaus on upea ja kehuja saanut, mutta kuitenkin jäi jotenkin niin paha maku suuhun etten tiedä menenkö enää :(

Semmonen on ollut kauheeta, kun kampaaja on ollut tosi kovakourainen ja koko ajan dissannut mun hiuksia ja niiden kuntoa, niinkuin mä oikeesti muka voisin jotain mun geeneille. Ja sit se, että kampaaja ihan suoraan arvostelee mun tyyliä ja haluaa väkisin sen muuttaa, vaikka olen mennyt vaan tasottamaan latvoja ja lyhentämään etutukkaa. :(

En koskaan poikkea enää vieraaseen kampaamoon, käytän aina sitä samaa, hyväksihavaittua.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Semmonen on ollut kauheeta, kun kampaaja on ollut tosi kovakourainen ja koko ajan dissannut mun hiuksia ja niiden kuntoa, niinkuin mä oikeesti muka voisin jotain mun geeneille. Ja sit se, että kampaaja ihan suoraan arvostelee mun tyyliä ja haluaa väkisin sen muuttaa, vaikka olen mennyt vaan tasottamaan latvoja ja lyhentämään etutukkaa. :(

En koskaan poikkea enää vieraaseen kampaamoon, käytän aina sitä samaa, hyväksihavaittua.

kunpa minäkin löytäisin sen hyvän, luottokampaajan :( useamman kampaamon jo testannut...

kerran opiskeluaikana oli illalla bileet tiedossa ja en päässyt omalle kampaajalle. Soitin sit paniikissa läpi kampaamoita ja lopulta sain ajan. Menin paikalle, kampaaja oli lähemmäs 70v kuin 60v. Selitin mielestäni hyvin, että pitää mallin ja siistii ja ohentaa VÄHÄN. Mä lähdin sieltä ihan järkyttävällä kerityllä lookilla. Tukkaa ei juuri ollut:(

Pyysin vaaleanruskeata väriä ja nuorekasta leikkausta (joo, kuvailin kyllä tarkemmin, nyt en jaksa). Lähdin kampaamolta tummanruskeiden hiusten kanssa ja leikkaus oli sama kuin äidilläni. Näytin ihan äidiltäni ja miehenikin nikotteli minut nähdessään. :D

En tykkää käydä kampaajalla, koska olen ihan hemmetin likinäköinen, enkä näe yhtään mitä kampaaja päälleni tekee.

olin monta vuotta sit kampaajalla, mulla vaaleanruskeat hiukset ja halusin ihan blondiksi värjätä, no tuli vaaleanoranssi, lisäksi siinä vaihees kun oli väri päässä, näin eteisen peilin kautta kun tummaihoinen mies kävi vetemässä turpaan kampaamotätiä, että näin....oli ian kiihdyksissä ja luuli etten nähnyt tapahtumaa. JA TÄÄ ON IHAN TOTTA, valitin väristä ja laittoi ilmatteeks viikon päästä uuden, ja sillä kertaa tuli blondi väri kuten olin halunnu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kunpa minäkin löytäisin sen hyvän, luottokampaajan :( useamman kampaamon jo testannut...

Mä luulen, et mitä kalliimpi, sitä ystävällisempi palvelu. Mun täytyy varaa aika aina 3 kuukautta ennen, et pääsen, ku on niin pitkälle varattu. Mut tärkeintä mulle on ollut just se, että kampaaja on kohtelias ja kiva, eikä välttis yritetä pakottaa mulle mitään trenditukkaa, jota en halua, vaan kuunnellaan paljon, mitä mä itte haluun.

Joskus yläasteella ollessani parturi leikkasi otsatukkani vinoon. HUOM, se EI ollut silloin muotia! :attn:

Minun luottokampaajastani on tullut ihan kauhea. :ashamed:
En ole käynyt siellä aikoihin, kun sillä on paha tapa lopettaa minun lauseeni. En saa koskaan puhuttua lausetta loppuun. :kieh:

Mulla oli pitkät hiukset joihin halusin vähän lyhyemmän leikkauksen.
Selitin kampaajalle että haluan sen pituisen että se hipoo olkapäitä ja latva revitty.
No hän alkoi sitten leikkaamaan ja sit kuului OHO! tästä tuli nuyt vähän lyhyt tältä puolelta.
No tasoitetaan tähän mittaan.

Sitten kuului toinen OHO!
Menikin toiselta puolelta taas vähän lyhyemmäksi.Kaiken huipensi kolmas OHO!
Hiukset oli sitten just ja just yli korvien.
Enpä oo menny toiste =/

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Pyysin vaaleanruskeata väriä ja nuorekasta leikkausta (joo, kuvailin kyllä tarkemmin, nyt en jaksa). Lähdin kampaamolta tummanruskeiden hiusten kanssa ja leikkaus oli sama kuin äidilläni. Näytin ihan äidiltäni ja miehenikin nikotteli minut nähdessään. :D

En tykkää käydä kampaajalla, koska olen ihan hemmetin likinäköinen, enkä näe yhtään mitä kampaaja päälleni tekee.

itsekkin melko sokea ilman laseja... siinä pitäisi pystyä luottamaan ihmiseen, joka hosuu hiustesi kimpussa :/ !

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jo kolmelle:
Selitin kampaajalle että haluan sen pituisen että se hipoo olkapäitä ja latva revitty.
No hän alkoi sitten leikkaamaan ja sit kuului OHO! tästä tuli nuyt vähän lyhyt tältä puolelta.

Enpä oo menny toiste =/

Oho on se sana jota ei halua kuulla kampaajan tai kirurgin suusta :D

Totuushan on, että sellaista mallia ei olekaan mitä ei tarvisi laittaa. TOki pakko ei ole, mutta siis jos haluaa että se on laitetun näköinen niin se vaatii jotain.. suoristusrautaa tai ilmakiharrinta nyt ainakin. Eli ehkä sinun kampaajasi tarkoitti sitä, että sitten KUN joskus laitat sitä niin se on helposti laitettu pienellä vaivalla. Kaikkien pitäisi tajuta, että jos et tee päällesi mitään niin mikään leikkaus ei näytä laitetulta itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä luulen, et mitä kalliimpi, sitä ystävällisempi palvelu. Mun täytyy varaa aika aina 3 kuukautta ennen, et pääsen, ku on niin pitkälle varattu. Mut tärkeintä mulle on ollut just se, että kampaaja on kohtelias ja kiva, eikä välttis yritetä pakottaa mulle mitään trenditukkaa, jota en halua, vaan kuunnellaan paljon, mitä mä itte haluun.

itse maksoin 80e... :(

Mulla on vain huonoja kokemuksia ja siksi en ole kahteen vuoteen käynyt kampaajalla ollenkaan. Joka hemmetin kerta ne kailottaa suureen ääneen, miten ohuet hiukset mulla on, ei näistä oikein saa mitään, ei ainakaan tällaista (jos olen jonkun kuvan vienyt), eikä leikkaus ole koskaan ollut sinne päinkään. Tai sitten ne kuuluttaa kaikkien kuullen, että sulla on harmaita hiuksia, täytyykin miettiä tuo väriasia uusiksi. Ei siis mitään hienotunteisuutta. Itse saan hiuksistani oikein tuuhean ja nätin näköiset kun olen niitä oppinut muotoilemaan ja jopa leikkaamaan. Paljon ohuempiakin hiuksia olen nähnyt. Aion mennä ensi kuussa kampaajalle ja se on taatusti viimeinen kerta, jos kohtelu on taas tuollaista.

kävin kampaajalla ja ajattelin että samallahan tässä voi laittaa nuo kulmakarvat kuntoon. (normisti käyn kosmetologilla ) Väri oli PIKIMUSTA ja väri oli värjänny ihonkin. Eipä muuta auttanu ko mennä tälle kosmetologille, jolla normaalisti käyn ja se onneks sai sitä väriä vähemmäks. Silloin olin tyytyväinen että ISOT aurinkolasit on muotia.

menin hieman ajoissa kampaajalle ja ajattelin että toinen voi laittaa hiukset niin pääsen aikasemmin pois kun oli menoa illalla. Suuri virhe. Normaalisti selviän parissa tunnissa pois mutta tällä kesti ja kesti. Meinasin ihan oikeasti ruveta itkemään kun katsoin kelloa. Loppujen lopuksi sillä meni neljä ja puoli tuntia vaikka lopuksi sanoin sille että tasoita vaan latvat kun ei ole aikaa.

Mulla oli joskus 90-luvulla hiuksissa permis. No se oli päältä vähän ylikasvanu ja menin kampaajalle joka ehdotti, että tehdään vaan päälle uusi rullilla kun latvassa on vielä kiharaa. En siis ollu käyny tällä kampaajalla aiemmin. Sanoin hälle, että mun hiukset kihartuu helposti ja nopeesti. Tää sitte piti ainetta tosi kauan mun päässä seurauksellä, et mulla oli latvassa loiva kihara ja pätkityssä päälaessa afrokihara :x oli meinaan niin kamalan näkönen että meinas itku päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
olin monta vuotta sit kampaajalla, mulla vaaleanruskeat hiukset ja halusin ihan blondiksi värjätä, no tuli vaaleanoranssi, lisäksi siinä vaihees kun oli väri päässä, näin eteisen peilin kautta kun tummaihoinen mies kävi vetemässä turpaan kampaamotätiä, että näin....oli ian kiihdyksissä ja luuli etten nähnyt tapahtumaa. JA TÄÄ ON IHAN TOTTA, valitin väristä ja laittoi ilmatteeks viikon päästä uuden, ja sillä kertaa tuli blondi väri kuten olin halunnu

:o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti jo kolmelle:

Enpä oo menny toiste =/

Oho on se sana jota ei halua kuulla kampaajan tai kirurgin suusta :D

Niinpä!!

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Totuushan on, että sellaista mallia ei olekaan mitä ei tarvisi laittaa. TOki pakko ei ole, mutta siis jos haluaa että se on laitetun näköinen niin se vaatii jotain.. suoristusrautaa tai ilmakiharrinta nyt ainakin. Eli ehkä sinun kampaajasi tarkoitti sitä, että sitten KUN joskus laitat sitä niin se on helposti laitettu pienellä vaivalla. Kaikkien pitäisi tajuta, että jos et tee päällesi mitään niin mikään leikkaus ei näytä laitetulta itsestään.

no kun tämä on tälläinen lyhyehkö, revitty "rokkitukka" joka ei näytä miltään ilman pikku nostamista ja lisäksi sain pyytämättä pienen otsiksen, vaikka minulla on otsassa pyörre.. tuossa se sojottaa pystyssä

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:

No tuo on omaa tyhmyyttä. Ruskeasta blondiksi on tosi vaikea jopa mahdoton värjätä, jos sulla on värjätty tukka eikä oma väri. Siitä tulee lähes aina oranssi ja kaikkien tukka ei kestä useampia vaalennuksia. Tätä saa parturisiskoni aina selittää asiakkaille, mutta kun ei ne usko...

ai niin, tämä vielä kerrottava samaisesta reissusta : minusta oli tökeröä ja ammattitaidotonta, kun kysyin pesuvaiheessa miltä raidat näyttävät ja vastaus oli " VAALEANPUNAISILTA", sitten seurasi jotain mutinaa ruskean värin levittämistä.. olisi sanonut vaikka, että " vaalenee vaalenee" tms eikä säikytellyt noin !!!! :headwall: :headwall:

Kävin omalla paikkakunnalla aina samalla parturilla niin kauvan kunnes annoin kuvan ja sanoin että saman värinen ja samalla tavalla leikattu eli blondi ja lyhyt nuorekas. No tulos oli kusen keltanen vaikka ennestään oli jo blondi eli tyvi olis pitäny vaa vaalentaa ja leikkaus oli mummomainen ja ikää mulla oli sillon 16v. Ei iha ollu sellanen ku halusin.

Anoppi suositteli omaa kampaajaansa, kävin kerran ja ikinä enää en mee muualle kun tälle jota anoppi suositteli. Turkuun on mentävä kampaajalle vaikka välimatkaa onki 150km :D käydään samalla reissulla sitte miehen sukulaisia moikkaamassa :D

Yhteistyössä