pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas oli monimuotoinen pohdinta. :D Enkä oikeastaan ole varma liittyikö se sittenkään mitenkään minuun vai ainoastaan pestyihin piskeihin ja pöksypitseihin...: rolleyes:

Kas, täältä nousi tuttu ketju vielä tällekin yölle. Ja jep, P.P. Tuo oli ihan vain nikin perusteella, kuten ymmärsitkin. Kun ei ollut juuri mitään muuta kuin tuollainen sanapari, josta en tiedä edes kuinka lausua. Niinpä väänsin sen piskiksi, kuin muka piskikäs ollakseni. Pistettu tulemaan siis ihan pelkästään kieli poskessa. Kun en viitsinyt myöskään pelkkää pesty piskiä laittaa, niin kokeilin vähän kehitellä siitä eteenpäin. Ihan fiktiivistä vain siis - ilman sydäntä, vain kieli poskessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;21926446:
Silti uskon, että moni haluaisi tietää. Miksipä ei?

Vai miksipä ei? Wau. Tuohan oli ihan positiivisen kuuloisesti sanottu. Siinäpä ehkä olisi sinulllakin sitten kyllä hännässä pitelemistä, jos tietäisit. Vaikka tosiasiassa mitään tietämistä ei taida edes olla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21924872:
No ainakin mun nikki tulee ihan totuudesta :D
Mutta en mä ihan niin homssuinen ole, mitä kuvitellaan- enkä pyöreä.
Aamuäree aamuaskareissa bubi-illan jälkeen :)
3810541361_4062c0af87.jpg

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Metsänpeitosta tulee mieleen tämä, herra ties miksi :
Tiitiäisen tuutulaulu

Tiitiäinen metsäläinen
pieni menninkäinen,
posket tehty puolukasta,
tukka naavatuppurasta,
silmät on siniset tähdet.

Tiitiäinen metsäläinen
pieni menninkäinen,
keinu kuusen kainalossa,
tuutu tuulen kartanossa,
sammuta siniset tähdet

Nämä siis nimimerkkien perustteella, henkilöistä ei mielikuvia ;)

Wicked Mary - noita, joka haluaa tehdä parannuksen
Minämörkö - sympaattinen tyyppi, joka haluaisi ehkä olla mörömpi kuin onkaan
Randomi Rane - satunnainen mies Keravalta, kuka tahansa vastaantulija
Chala - ainakin omissa mielikuvissaan rytmikäs latinotanssijatar

Sinänsä hauskaa, että ketjuun oli kirjoittanut myös "Lilii" - ehkä sekin vaikutti tähän mielleyhtymään. Äänteellisesti kait ihan sama - tarkoituksellakin, ehkä?
Ei ole tarkoituksella yhtymäkohtaa Lilithiin, jos minun nikkiini viittaat - sen sijaan palstallahan kirjoittelee myös Lilith le Mort. :xmas:

Lilii lisänimetön= pienen pieni tytön tyllerö,hiljainen rauhallinen spontaani iloinen persoona.

Myrkky= POISOOONIA BEIBEE!!!!!

Herra Majuri= Kotikadussa aikoinaan ekoissa kausissa ollut vanhan mummon koira jota rouva suulas
sitten hoiti pikku ninnin kanssa!

Bad Virgin= I´m virgin!!!! BY MADONNA :D se laulu oikein kajahtaa korvissa!

Näin näissä monesti käy. Jos puhutaan nimenomaan nimimerkistä, niin aina joku ajattelee asian henkilökohtaisesti.

juuri tuon takia olen aika varovainen kirjoittelemaan mielikuvia mitä saan nimimerkeistä...mutta uskaltaudutaan nyt tämän verran: Mä luin pitkään Lilii Lisänimettömän nikin Lilli Lisänimetön, ja tuosta Lilli Lisänimettömästä tuli mieleen 1800-luvulla kylällä kuljeskeleva kiertolaistyttö, joka ottaa henkensä pitimiksi pikkupiian pestin talosta kuin talosta ruokapalkkaa vastaan, kuin jostain Kaari Utrion romaanista