Harvinaisen paikkansapitävää! Tässä sinulle lisää mietittävää, sillä sellaiseksi synnyin - ei mahda mitään. Oppirahat ja vuokra on minukin aina silti maksettava yhä uudestaan.
Silti uskon, että moni haluaisi tietää. Miksipä ei?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harvinaisen paikkansapitävää! Tässä sinulle lisää mietittävää, sillä sellaiseksi synnyin - ei mahda mitään. Oppirahat ja vuokra on minukin aina silti maksettava yhä uudestaan.
SyysYö on luonnonkaunis, kaikin puolin luonnollisen näköinen ja oloinen nuori nainen jolla on kaunis hymy mutta aina joku pieni alakulo havaittavissa.
Jesus Christ Superstar on klassiselta jesseltä näyttävä trenditietoinen metroseksuaali joka peittää jatkuvalla naurulla hienoisen yksinkertaisuutensa. Hänellä on hienoinen narsismiongelma ja yökerhon bilehileissä hän kuvittelee voivansa muuttaa veden viiniksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;21924167:TrueBlood on ihan selvästi vampyyri!
Lisää mielikuvia:
Grace = Angel
:heart:
Rokkaava KyborgiKarpalo on pieni punainen pallomarja joka hilluu ja heiluu sekopäisenä rokaten ympäriinsä 24/7.
Chala on pikkuorava jonka siskon nimi on Chi-Chi, älä ees kysy....
Lunatic,en tiiä mistä tää johtuu mut mulla tulee aina mieleen kana.Sellanen kävellessä ylikorostunut pään nyökäytys![]()
Hauskojahan nää on![]()
Mä en jaksa edes kysyy kun se nutturapäinen muori on aika taattu veikkaus :xmas:
Hauskojahan nää on![]()
Mä en jaksa edes kysyy kun se nutturapäinen muori on aika taattu veikkaus :xmas: