Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö puhuminen todellakaan riittänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja alina:Hyvä, phoenix! Niin sitä pitää, turhat sokerit sun muut hiilaripommit pois ja kunnon ruokaa tilalle! =)
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Ohoh. Rohkea veto. Onko hoitopaikka mukana juonessa?
Sitä vaan ihmettelen mihin vedet rajan mikä on sokerista ja mikä ei? Monissa leivissä esim. on sokeria ja hedelmissä sitä on luonnostaan. Pienissä määrin sii tarpeellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen lapsi sinua pompottelee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen lapsi sinua pompottelee?
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Ohoh. Rohkea veto. Onko hoitopaikka mukana juonessa?
Sitä vaan ihmettelen mihin vedet rajan mikä on sokerista ja mikä ei? Monissa leivissä esim. on sokeria ja hedelmissä sitä on luonnostaan. Pienissä määrin sii tarpeellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:OikeinTäällä kanssa pistetään välipalat "syyniin", ongelma vaan on että muut jotka lapsen kanssa tekemisissä eivät ole mukana...
![]()
Eli kun kotona mennään niin että vesi riittää janojuomaksi, ruisleipä korvaa välipalalla pullat, niin heti ekassa kyläpaikassa tuhahdellaan mun pyynnöille olla antamatta!! :kieh: Mehuja ja trippejä on joka puolella, ja tarhassakin todella usein välipalalla jäätelöä, jugurttia ja ainakin kerran viikossa karkkia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:http://www.leipatiedotus.fi/default.aspx?path=4;177;313
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:http://www.leipatiedotus.fi/default.aspx?path=4;177;313
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:OikeinTäällä kanssa pistetään välipalat "syyniin", ongelma vaan on että muut jotka lapsen kanssa tekemisissä eivät ole mukana...
![]()
Eli kun kotona mennään niin että vesi riittää janojuomaksi, ruisleipä korvaa välipalalla pullat, niin heti ekassa kyläpaikassa tuhahdellaan mun pyynnöille olla antamatta!! :kieh: Mehuja ja trippejä on joka puolella, ja tarhassakin todella usein välipalalla jäätelöä, jugurttia ja ainakin kerran viikossa karkkia!!!
Täh, tarhassa karkkia??Mä olen nyt näillä helteillä antanut isomman pojan juoda mehuja; mun tekemässä mehussa on vain vähän sokeria.