Pistorasiaan laitettavat yövalot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Mä en uskalla käyttää niitä :ashamed: :D

Just ostin Vaparista kaks semmosta neliönmallista, kalakuviolla.
Ja en uskalla pistää niitä yöks seinään :laugh:
Mitä jos ne syttyy palamaan :o

Äijä hortoilee öisin, ja aattelin että eteisessä ja kylppärissä olis kätsyt, ettei tarviis pimeessä haparoida..

Viime yönä laitoin toisen noista, enkä pystynyt nukkumaan ennekuin olin käyny nyppäämässä sen irti pistorasiasta :snotty:

Ongelmaa kerrakseen :laugh:

Sama täällä, ap! Kai se on joku neuroosi :D Meiläkin niitä on kolme, yleensä lapset laittaa ne illalla kun käyvät nukkumaan, ja ennenkuin itse meen, niin käyn kiskomassa ne irti :ashamed:

zzd229xgiwh921mn.jpg

Meillä on joku tuollainen kirkas yövalo.Simpukan mallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä, ap! Kai se on joku neuroosi :D Meiläkin niitä on kolme, yleensä lapset laittaa ne illalla kun käyvät nukkumaan, ja ennenkuin itse meen, niin käyn kiskomassa ne irti :ashamed:

Neuroosi todellakin :D

viime yönä kun ton yhden irrotin, tuntui tosi lämpöiseltä :snotty:
Ääh, vaikeeta tää ihmisen elo :D

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=442463&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3070000&compartmentId=3070100&categoryId=3070113

meillä on ollut joskus kotona sellaisia jossa on liike tunnistin eli syttyy kun liikettä näkyy ja sammuu tietyn ajan kuluttua, näin se ei ole koko ajan käytössä ja ei ole sitä pelkäämäänne syttymisvaaraa. Kiskotteko telkkarin, tietokoneen ja muiden ns.valmiustilassa olevien johdot pois seinästä yöksi, niissä on kuitenkin aikalailla yhtä iso riski.

Ns. yö valona meillä on eteisessä(makkarin vieressä) liike tunnistimella varustettu kattolamppu(plafondi tai mikä lie) ei eroa ulkomuodoltaa vastaavista tavallisista lampuista millään muotoa mutta syttyy jos joku liikkuu eteisessä ja sammuu kun liikettä ei ole 2min.

Mä en usko että tää on merkistä tai mallista kii.
Oikeesti pelkään, että ne roihahtaa yöllä palamaan. Jos tässä kämpässä syttyis tulipalo keittiössä,olkkarissa tai eteisessä, niin makkarista ainoo pelastautumistie on ikkunan kautta..

Alkuperäinen kirjoittaja onlyer:
meillä on ollut joskus kotona sellaisia jossa on liike tunnistin eli syttyy kun liikettä näkyy ja sammuu tietyn ajan kuluttua, näin se ei ole koko ajan käytössä ja ei ole sitä pelkäämäänne syttymisvaaraa. Kiskotteko telkkarin, tietokoneen ja muiden ns.valmiustilassa olevien johdot pois seinästä yöksi, niissä on kuitenkin aikalailla yhtä iso riski.

Ns. yö valona meillä on eteisessä(makkarin vieressä) liike tunnistimella varustettu kattolamppu(plafondi tai mikä lie) ei eroa ulkomuodoltaa vastaavista tavallisista lampuista millään muotoa mutta syttyy jos joku liikkuu eteisessä ja sammuu kun liikettä ei ole 2min.

joo :snotty: :ashamed:

Ja vielä mikronkin. Hellan sulakkeen ruuvaan irti

Meillä on ikeasta ostettu osramin led- yövalo, mikä on ei kuumene ja siinä on "silmä" mikä tunnistaa millon on pimeää ja syttyy. Sähkökaappiinkin voi tulla oikosulku, pitäskö pyytää sähköyhtiöta katkaisemaan sähköt aina yöksi, tai ainakin ite vääntää pääkatkaisimesta nollille??

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköisku:
Meillä on ikeasta ostettu osramin led- yövalo, mikä on ei kuumene ja siinä on "silmä" mikä tunnistaa millon on pimeää ja syttyy. Sähkökaappiinkin voi tulla oikosulku, pitäskö pyytää sähköyhtiöta katkaisemaan sähköt aina yöksi, tai ainakin ite vääntää pääkatkaisimesta nollille??

Älä ny pelottele! Mä varmaan kääntäisin pääkatkaisimen nollille, jos jääkaappi ja pakastimet ei tarviis sähköä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Oikeesti?! Kamalaa. Anteeksi, mutta onneks omat neuroosit ovat pienempiä. Tai tutumpia ehkä... :)

Mulle se ei enää oo kamalaa, tuttu rutiini lähinnä. Jos nää jutut takaa mulle hyvät yöunet/levollisen mielen, niin se on ok.

Oikeesti?! Kamalaa. Anteeksi, mutta onneks omat neuroosit ovat pienempiä. Tai tutumpia ehkä... :)

Mulle se ei enää oo kamalaa, tuttu rutiini lähinnä. Jos nää jutut takaa mulle hyvät yöunet/levollisen mielen, niin se on ok.

Miten sulta onnistuu hotelliyöpymiset, laivaristeilyt, yökyläilyt tuttavien/sukulaisten luona, mökkeilyt...?
Rajoittaako tuo sun "ongelma" tuollaisia?

Ok. Ehkä omat omituiset rutiinit on tosiaan tuttuja itelle ja siksi ok. Mutta jos ne lisääntyy tai niistä tulee ongelma, voihan niiden syitä yrittää selvittää ja sillä tavalla saada niitä häviämään?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miten sulta onnistuu hotelliyöpymiset, laivaristeilyt, yökyläilyt tuttavien/sukulaisten luona, mökkeilyt...?
Rajoittaako tuo sun "ongelma" tuollaisia?

Hotellissa ollut viimeks -98, laivalla muutama vuosi sitten (tuhannen turvat).

Siis nää "ongelmat" ei ressaa mua muualla kuin kotona. Täällä mä olen vastuussa siitä mitä tapahtuu/ei tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Ok. Ehkä omat omituiset rutiinit on tosiaan tuttuja itelle ja siksi ok. Mutta jos ne lisääntyy tai niistä tulee ongelma, voihan niiden syitä yrittää selvittää ja sillä tavalla saada niitä häviämään?

Jos mä alkaisin kaikkia ongelmiani ruotimaan, niin hulluhan mä oisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Jos mä alkaisin kaikkia ongelmiani ruotimaan, niin hulluhan mä oisin :D

Oukki, jokainen tyylillään, kunhan homma toimii!

Yhteistyössä