pitäähän ihmisiin voida luottaa!...

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tämä äiti on melekonen löysäpää välillä.. keskiviikkona oli pojalla eka kerho päivä. saatiin oikeen laatu aikaa tytön kans..sitten lähettiin hakemaan poika kerhosta ja mies töistä.. kotia kun tultiin ni kas kumma! rouva oli lähtiissään jättäny oven ihan sepposen selälleen ja oli oikeen kengällä pönkätty ettei mene kiinni!!
torstaina oli pojalla toinen kerho päivä.. taas laatu aikaa tytön kans ja oikeen mukavaa.. lähettiin hakeen poikaa kerhosta..pääsen kerhon parkkipaikalle ja ala miettiin.."missäs mun kotiavaimet onkaan..nooh, mies on varmaan pyöräillyt kotia jo ennen meitä, ei huolta!".. kotia kun päästiin, ni mun avaimet oli ovessa, ovi auki ja kengällä pönkätty, ettei mene kiinni!!! :o
mä tein sen kahtena päivänä peräkkäin!!! aatelkaa kuin helppo ois ollu kävellä taloon ja viedä tietsikat ja telkut sunmuut!!! ja koiranki olin pistäny häkkiin ettei se pääse karkuteille :ashamed: :ashamed: :ashamed:

meillä jäi viimeyöksi ovi ihan auki :headwall: aamulla ihmettelin ku oli niin vilposta ja vesisade kuulu niin kovaäänisesti :whistle: meillä on tälleen kesällä ulko-ovi sellasela hakasella auki ja väliovi vaan kiinni,nyt oli sitte koko yön :headwall: onneks ei kukaan hullu hiippailu sisään (tietääkseni ainakaan) :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Ihan noin paljon ei voi luottaa. Kirjoita autoon lappu näkyvään paikkaan: muistitko lukita!?

Tosi hyvä neuvo...nimittäin autovarkaalle näkyvää mainosta että tämän auton käyttäjä saattaa olla hieman hajamielinen...

Yhteistyössä