Pitääkin olla niin v**un utelias =(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Eilen ukko unohti kännykkänsä kotiin ku lähti asioille enkä voinut vastustaa kiusausta kurkatakseni.Ei siinä muuten mitään mutta siellä oli tekstari joltain ja siinä sanottiin moi mitä kuuluu?Vieläkö muistat minut? x.xxxxxx (nimi)
:( :( ja ukko oli vielä vastannutkin,lähetetyt viestit oli poistettu mutta kännykän lokiosiosta näkyi että samaan numeroon oli laitettu viesti.
Nyt ahdistaa ihan kamalasti.Tuo viesti oli laitettu lokakuussa jo.Paljon se onn varmasti poistellut mutta miksi säästää tuollainen viesti????
Epäilen että se on sen exä,siitä oli jo aikoja sitten harmia,kun se ei tajunnut että ukko on minun kanssa ja yritti vaan vongata.
Kertokaa mitä voin tehdä?En voi vaan sanoa että tutkinpas kännykkäsi kun ei ollut muutakaan tekemistä!Olen koittanut luottaa siihen ja tämänkö siitä saa palkaksi ;(
 
Miehesi on siis vastannut jonkun henkilön sähköpostiin. Ja sinä olet tutkinut toisen kännykästä hänelle lähetettyjä viestejä.
Sinulla on paha olo ihan syystä. Avaatko kaiken muunkin postin, ja nuuskitko kalsarit?
 
Jos sen nyt kuitenkin on vanha tuttu =)
Mäkin sain viestiä vanhalta tutulta kun höpöteltiin niitä näitä facebookis.. ni se laitto et haluais olla enemmän kuin ystävä. Jos siitä vetäis mies johtopäätöksiä, et minäkin sitä haluan ni tää suhde olis tässä. Mutta vastasin ettei onnistu kun mulla on jo mies.
Itekin poistan tasasin väli ajoin ,sekä lähetetyt, välitystiedot että saapuneet. Siivoan siis puhelinta samoin kuin konettakin. Turha pois.
 
Älä vielä suutu.. on minullakin vanhoja tuttuja joita olen jälkikäteen bongaillut ja halunnut vain tietää kuulumisia .. on minullakin oma elämäni :)

Tosin onhan tuossa aina pettämisriski.. exäni puhelimen tutkin kerra ja selvisi, että hänellä oli uusi akka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:
Miehesi on siis vastannut jonkun henkilön sähköpostiin. Ja sinä olet tutkinut toisen kännykästä hänelle lähetettyjä viestejä.
Sinulla on paha olo ihan syystä. Avaatko kaiken muunkin postin, ja nuuskitko kalsarit?

Kännykästä oli koko ajan puhe,en lue ukon sähköposteja tai muitakaan kirjeitä.
 
Se ex on ihan kamala harakka,ukko itekkin sitä sanoi kun se ämmä viimeksi häiriköi.Olen myös nähnyt sen,se oli festareillakin toisiinsa matsaavissa mekossa,korkkareissa ja meikeissä:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se ex on ihan kamala harakka,ukko itekkin sitä sanoi kun se ämmä viimeksi häiriköi.Olen myös nähnyt sen,se oli festareillakin toisiinsa matsaavissa mekossa,korkkareissa ja meikeissä:(

No miksei sais olla? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se ex on ihan kamala harakka,ukko itekkin sitä sanoi kun se ämmä viimeksi häiriköi.Olen myös nähnyt sen,se oli festareillakin toisiinsa matsaavissa mekossa,korkkareissa ja meikeissä:(

No miksei sais olla? :D

Tuli vaan silloinkin mieleen,että miksihän ukko oli minut valinnut kun olen ihan erilainen,paljon rennommin pukeutuva(etenkin festareilla) enkä edes meikkaa paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
En voi vaan sanoa että tutkinpas kännykkäsi kun ei ollut muutakaan tekemistä!

Mä sanoisin just näin ja jatkaisin että siitä tuli mulle paha mieli. Ja sit odottaisin selitystä.

No melkein tekisi mieli tehdä noin.Mutta voisiko se luottaa minuun enää.
Ehkä sanon jotain,tai sitten en.
 

Yhteistyössä