H
Harmaa
Vieras
Eilen ukko unohti kännykkänsä kotiin ku lähti asioille enkä voinut vastustaa kiusausta kurkatakseni.Ei siinä muuten mitään mutta siellä oli tekstari joltain ja siinä sanottiin moi mitä kuuluu?Vieläkö muistat minut? x.xxxxxx (nimi)
ja ukko oli vielä vastannutkin,lähetetyt viestit oli poistettu mutta kännykän lokiosiosta näkyi että samaan numeroon oli laitettu viesti.
Nyt ahdistaa ihan kamalasti.Tuo viesti oli laitettu lokakuussa jo.Paljon se onn varmasti poistellut mutta miksi säästää tuollainen viesti????
Epäilen että se on sen exä,siitä oli jo aikoja sitten harmia,kun se ei tajunnut että ukko on minun kanssa ja yritti vaan vongata.
Kertokaa mitä voin tehdä?En voi vaan sanoa että tutkinpas kännykkäsi kun ei ollut muutakaan tekemistä!Olen koittanut luottaa siihen ja tämänkö siitä saa palkaksi ;(
Nyt ahdistaa ihan kamalasti.Tuo viesti oli laitettu lokakuussa jo.Paljon se onn varmasti poistellut mutta miksi säästää tuollainen viesti????
Epäilen että se on sen exä,siitä oli jo aikoja sitten harmia,kun se ei tajunnut että ukko on minun kanssa ja yritti vaan vongata.
Kertokaa mitä voin tehdä?En voi vaan sanoa että tutkinpas kännykkäsi kun ei ollut muutakaan tekemistä!Olen koittanut luottaa siihen ja tämänkö siitä saa palkaksi ;(