Pitääkö huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Lapsi on nyt jonkin aikaa kertoillut, kuinka tuntuu, että maailma pyörii päässä. Ei ole itse lainkaan huolestunut ja sanoo, ettei tässä hätää ole, kun "ei hän ole koskaan kuitenkaan kaatunut". Kysyin, että koska on alkanut niin ensimmäisiä kertoja maailma on pyöriny reilu vuosi sitten. Ikää lapsella on ihan just 6 vuotta.

Ootko selvittäny, tuleeko se yhtäkkiä vai esim sen jälkeen, kun lapsi on esim leikkiessään pyörinyt? tai jos lapsi nousee äkisti lattialta seisomaan, niin se on ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Ootko selvittäny, tuleeko se yhtäkkiä vai esim sen jälkeen, kun lapsi on esim leikkiessään pyörinyt? tai jos lapsi nousee äkisti lattialta seisomaan, niin se on ihan normaalia.

Ei tule tuollaisissa tilanteissa vaan esim. eilen illalla lapsi tuli nukkumaan mun viereen. Luin iltasadun ja lapsi istui mun vieressä. Puoli välissä kirjaa taas tuumasi, että ihan kuin maailma menisi sivuttain.

No lisää tarkkailua, kyllähän tuo vähän oudolta kuulostaa..mutta toisaalta sitä ei voi tietää, mitä lapsi sillä tarkoittaa. Eihän se normaalia ole jos huimausta tulee, joten menisin lääkäriin, jos alkaa usein puhumaan tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
No lisää tarkkailua, kyllähän tuo vähän oudolta kuulostaa..mutta toisaalta sitä ei voi tietää, mitä lapsi sillä tarkoittaa. Eihän se normaalia ole jos huimausta tulee, joten menisin lääkäriin, jos alkaa usein puhumaan tuollaista.

Pitänee seurailla vielä vaikka kesäsulun ajan ja jos ei lopu siihen mennessä, kun tk:t aukeaa niin varaan ajan lääkärille.

Yhteistyössä