Pitääkö joku Sara Chafakia kauniina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leikelty?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän tuo rumakaan ole, mutta tuon näköisiä naisia on maailma pullollaan. Toisaalta hyvä edustaja suomelle missikikoissa, koska ei näytä suomalaiselta, mutta toisaalta taas huono juuri siksi kun ei näytä suomalaiselta :) Nyt ne pian ulkomailla luulee, että suomalaiset naiset on kaikki tuollaisia tummia.

Mun mielestä hän on ihan kaunis, tykkään paljon hänen tyylistään. Niin moni kakskymppinen pukeutuu kuin masennuksesta körsivä kotiäiti, vaikka olis hyvä varsi edukseen verhottavana. Hyvä edustaja Suomelle, vaikka ei valkoinen elovena olekaan.

Katsoin swn neljän tähden illallisen, jossa Chafak oli kokkausvuorossa ja ohjelman perusteella välittyi sellainen hillitty, kansainvälinen seurapiirineito -kuva. Muuten en pitää kyllä häntä seurannu. Toivottavasti menestyy :)

Tosi kaunis. Ja uskomaton vartalo. Kropan mä rakkaisin yhdeksi kauneimmista, joita olen ikinä nähnyt. Just oikeat mittasuhteet ja luonnollinen. Ei ole mitään liikaa, eikä liian vähän. Sopivasti kurveja, sopivasti lihaksia, terveen ja hyväkuntoisen näköinen.

Kuvissa erittäin kaunis. Ja vaikka nuo olis photoshopattuja, niin harvasta saa tuon näköistä vaikka kuinka shoppaisi :D

http://www.iltasanomat.fi/miss-suomi/art-1288509562425.html Suominen sijoittui juuri toiseksi Japanissa pidetyissä kisoissa. Oli piristävää nähdä, että edes jossakin päin maailmaa vaaleus ja tyttömäisyys purevat vielä, eikä kaikkien tarvitse olla latino-jättiperse-kurvittaria kera feikkitissien, -rusketuksen jne.! :)

[QUOTE="vieras";27406211]

Kuvissa erittäin kaunis. Ja vaikka nuo olis photoshopattuja, niin harvasta saa tuon näköistä vaikka kuinka shoppaisi :D[/QUOTE]

Lähes kaikista tavallisen näköisistä saa tuon näköisiä kuvankäsittelyllä ;)

[QUOTE="vieras";27406263]Sara ON kaunis. ja kroppa ihan uskomaton :p
joko sen kateuskortin saa ottaa esille?? :D :D[/QUOTE]

Vartalo on siis hyvä. Mutta kauneusihanteet voivat vaihdella, ja minusta nuo kasvot eivät ole mistään kohti kauniit. En pidä tuon muotoisista silmistä, huulista, enkä poskista, jotka pullottavat törrösuun ympärillä. Nenän vieressä on kummalliset vekit ja sieraimet näyttävät siltä kuin kasvoja olisi vedetty ylös ja taakse päin jostain kohtaa. Ihmettelin myös huulten elottomuutta kun nainen puhui.

[QUOTE="a p";27406295]Vartalo on siis hyvä. Mutta kauneusihanteet voivat vaihdella, ja minusta nuo kasvot eivät ole mistään kohti kauniit. En pidä tuon muotoisista silmistä, huulista, enkä poskista, jotka pullottavat törrösuun ympärillä. Nenän vieressä on kummalliset vekit ja sieraimet näyttävät siltä kuin kasvoja olisi vedetty ylös ja taakse päin jostain kohtaa. Ihmettelin myös huulten elottomuutta kun nainen puhui.[/QUOTE]
Ehkä hän ei sun makuusi ole, mutta mä luulen, että kyllä enemmistö pitää häntä todella kauniina.

Ei ole suomalaista missiä huomioitu kansainvälisessä mediassa aikaisemmin, kuten Saraa niiden rantakuvien jälkeen. Toki syynä kuviin taisi olla tuo uskomaton vartalo, mutta kyllä niissäkin kuvissa myös kasvojen kauneus tuli selkeesti esiin.

Kasvot ovat kauniin malliset, korkeat poskipäät ja huulet luonnostaan vähän törröt (=seksikäs, sensuelli) ja silmätkin ovat todella kauniin malliset. Ulkonäkö on myös persoonallinen eli ei mikään tavallinen. Erottuu ja edukseen. Täyden kympin paketti, mä sanoisin :D

Saran kroppa on mun mielestäni aivan upea. Kasvoissa vähän "mättää joku" mun silmissäni, en osaa sanoa tarkalleen mikä, mutta niistä tulee vähän mieleen Hunter Tylo "kauneus"kirurgian jäljiltä (vaikkeivät samannäköisiä olekaan). Mutta en kuitenkaan missään nimessä pidä Saraa mitenkään päin rumana, kaunis nainen on.

Se on hyvännäkönen kun on naama peruslukemilla, niin kun näissä kuvissa. Hymyillessä hän on valitettavasti hiukan oravan näköinen... Kroppa toki hyvä hymyllä tai ilman.

Vähän liian pienet tissit ja liian iso naama. Tukka ja huulet on nam ja muisk niin ja ihonväri on kaunis ainakin noissa kuvissa, ei ole semmonen perus tsernobylin harmaa niinkuin edeltäjillään.

Lisää piirrettyjä kuvia missistämme:

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/missit/uutiset201112?1660685

Mielestäni on jo noloa, että julkisuuteen edes pääsee noin käsiteltyjä kuvia. Johan tuo on pahempi kuin SIMS hahmot. On vaan iso pettymys ihmisen livenä nähneille, että hänellähän on oikeasti ihmisen ihokin.

Yhteistyössä