Pitääkö lastenkutsuilla olla jotakin ohjelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekakertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli myös mieleen, että olisiko ihan hassu sellainen "paras puku palkitaan" -tyyppinen juttu? Että keksisin jokaisen asusta jonkun jutun, jonka perusteella saisi "mitalin"? Siis tyyliin illan hauskin, pelottavin, yllätyksellisin jne. asu?

Mä en pidä kivana sellaista eriarvoistamista.

Miten niin eriarvoistamisena? Jokainenhan saa mitalin ja positiivista huomiota asustaan. Ja kaikkien asut huomataan erikseen.

Tuli myös mieleen, että olisiko ihan hassu sellainen "paras puku palkitaan" -tyyppinen juttu? Että keksisin jokaisen asusta jonkun jutun, jonka perusteella saisi "mitalin"? Siis tyyliin illan hauskin, pelottavin, yllätyksellisin jne. asu?

Miten niin eriarvoistamisena? Jokainenhan saa mitalin ja positiivista huomiota asustaan. Ja kaikkien asut huomataan erikseen.

Sori, luin huonosti. Ajattelitkin samaa kuin mä.

Sori, luin huonosti. Ajattelitkin samaa kuin mä.

OK :).

meillä oli joskus tällainen juttu: Vieraat ja sankari seisomaan vaikka riviin ja kaikki laittaa kädet selän taakse tai silmät peitetään.
Osta erilaisia karkkeja, limaisen tuntuisia, madon mallisia jne. Laita jokaiselle lapselle karkki käteen ja samalla kerro sen olevan esim. silmä tms.
Tietty täytyy huomioida lapsen ikä/arkuus että kelle voi näin tehdä.
meillä vieraat tykkäs kovasti.

Yhteistyössä