Pitääkö miehen panostaa ulkonäköön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt kitisen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi minun mieheni älyää miellyttää silmääni kotona. Seksikäs t-paita ja bokserit on aika yleinen kuvio. Jos on viileempää, niin salihousut. Ja tietenkin tuoksuu aina partavedelle.

On herkku vielä yli 20 aviovuoden jälkeenkin. Kiitokset hälle.

Alkuperäinen kirjoittaja JS-kolkytjarisat:
Eli vapaalla kauhtunut collegepaita & reisitaskuhousut, metsästysfliissi pihalle mennessä ja "mummonraiskaajan musta pipo". Iltaisin kekkuloin kalsareillani ja reikäpaitasillani useimiten, tai kauhtuneet collegehousut päälläni.

Ja siihen ei koputa kukaan nokkaansa, vaimo vähiten. Yritti alkuun mutta kun kysyin "olenko lihava - et, haisenko - et, juonko - et, onko tukka/parta koskaan liian pitkä - ei ole" niin eipä siinä ollut mitään sen jälkeen keskustelemista.

Olisit kysynyt seuraavasti:

- olenko mauttomasti pukeutunut ->KYLLÄ!
- ovatko vaatteeni epäseksikkäät ->KYLLÄ!
- olenko nuhjuinen jne... ->KYLLÄ!

Tottakai miehen pitää panostaa ulkonäköön muttei neitimäisesti. Siis urheilemalla ja elämällä ns. terveellisesti. Ei tupakoiden tai lenkkimakkaraa syöden.

Mies joka pitää huoltaa sekä kropasta että päästään on ihanne ja sellainen minulla jo on. Sans meno in corpore sano. Mies joka nukkuu lihaksikas vartalo alasti minun lähellä, ahh.

Saa ottaa välillä rennommin, saa olla kamalankin näköinen salihousuissaan ja saa olla MIES. Hanibeibi, here I am!

Tottakai miehen pitää panostaa ulkonäköön muttei neitimäisesti. Siis urheilemalla ja elämällä ns. terveellisesti. Ei tupakoiden tai lenkkimakkaraa syöden.

Mies joka pitää huoltaa sekä kropasta että päästään on ihanne ja sellainen minulla jo on. Sans meno in corpore sano. Mies joka nukkuu lihaksikas vartalo alasti minun lähellä, ahh.

Saa ottaa välillä rennommin, saa olla kamalankin näköinen salihousuissaan ja saa olla MIES. Hanibeibi, here I am!

Yhteistyössä