Pitääkö mun ottaa nyt mies jota en oikeesti halua mut se haluaa mut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä-kamala ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä-kamala ihminen

Vieras
tää on niin säälittävää kun pelkään et kukaan muu ei mua halua muutakun yhen yön juttuihin ja tää tyyppi nyt haluis ruvetaa tapailee ihan tosissaan mutta kun mä en vaan saa sitä tunnetta mitä tarvis olla,kaveriksi voisin hänet ottaa.Kun tuntuu et kukaan muu ei musta kiinnostu ja pelkään et montako vuotta tässä yksin pitää olla vai pitääkö koko loppuelämä olla. Ja vielä sekin et exä oli tosi komea ja tää mikä nyt olis kiinnostunut niin se ei ole lähelläkään sitä komeutta kuin ex...Ja turha kenenkään väittää ettei ulkonäkö merkkaa,kyllä se osaksi merkkaa vaikka ei kaikkea mutta turha väittää ettei ulkonäöllä ole merkitystä.

Koittaisin jotenkin nätisti sanoa ettei teistä tule mitään, et pidät miestä enemmän kaverina tms. ja jatkat vaan sitkeesti sen oikeen etsimistä. Ei oo reilua sitä miestä, niinkuin ei sinuakaan kohtaan että roikutte suhteessa missä molemmilla ei oo samaa tunnetta.

Älä vaan hyvä ihminen pilaa teidän molempien elämää. Kyllä se oikeakin vastaan tulee, joka saa aikaan oikean tunteen. Sitä odotellessa tapaa ihmisiä ilman sitoomuksia ja nauti elämästä. :)

Sitten vasta on valmis oikeasti suhteeseen, jos tajuaa ettei tarvitse ketään toista rakastamaan itseään ja silti voi rakastaa itse itseä ja olla onnellinen. Yleensä sen jälkeen kun elämä on muuten reilassa, niin se kumppani löytyy aika läheltä. Tuo kuulostaa vähän siltä, että sinun on pakko löytää nyt joku. Kauanko erostasi on kulunut aikaa?

[QUOTE="vieras";26491189]Sitten vasta on valmis oikeasti suhteeseen, jos tajuaa ettei tarvitse ketään toista rakastamaan itseään ja silti voi rakastaa itse itseä ja olla onnellinen. Yleensä sen jälkeen kun elämä on muuten reilassa, niin se kumppani löytyy aika läheltä. Tuo kuulostaa vähän siltä, että sinun on pakko löytää nyt joku. Kauanko erostasi on kulunut aikaa?[/QUOTE]

vuosi

Jos et kerran välitä tyypistä, ni älä rupee mihinkään sellaisen miehen kanssa.

Koittaisin jotenkin nätisti sanoa ettei teistä tule mitään, et pidät miestä enemmän kaverina tms. ja jatkat vaan sitkeesti sen oikeen etsimistä. Ei oo reilua sitä miestä, niinkuin ei sinuakaan kohtaan että roikutte suhteessa missä molemmilla ei oo samaa tunnetta.

No mä kyllä sanoin sille et en taida olla vielä valmis et rupee nyt vaan katselee muita mutta silti se vaan sinnikkäästi vistittää.Ei mua haittaa muuten mutta kunhan nyt sit olis tajunnut et ei meistä ainakaan nyt taida mitään tulla. Silti välillä mietin et otanko yhteyttä vaikka ei ihan täysillä sytytä. Ja tietenkään en halua sen elämää pilata enkä kyllä omaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja odota vielä;26491622:
Voihan sitä kaveriksi alkaa, mutta jos toisella on tunteita, niin en tiedä onnistuuko se. Pitää ainakin tehdä pelisäännöt selväksi.

No juu ehkä kaveriksi, mutta tosiaan jos on miehellä tunteita, niin miusta se olisi
aika ikävää miehelle, kun nainen ei haluakkaan mitään kummempaa.
Mies vaan saisi turhaa toivoa.

Ei kai kukaan ole niin epätoivonen, että huolii kenet vaan ihan vaan sen takia, ettei tarvii olla yksin?

on näitäkin nähty, yks exä tais olla sellainen; halus nopeesti suhteeseen ja sit sanoikin muutaman kk päästä, ettei rakastakaan minua. :O ja lähipiirissä on muutama nainen, joka seurustelee pettäjän kanssa, hyväksyvät sen hiljaa kun mies käy vieraissa.

Yhteistyössä