Pitääkö naisella olla pitkät hiukset?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli ei ne hiukset sitä tee vaan se miten ne kantaa.

Just näin.

Kumpi on naisellisempaa: nainen lyhyillä hyvinhoidetuilla hiuksilla ja muutenkin hyvin hoidetulla olemuksella vai ronttona niskassa roikkuvat hiukset ja nainen on vuosia ryypännyt ja sen huomaa ulkonäöstä? Näin niinkuin kärjistetysti. :whistle: :xmas:

Otetaankos toisinpäin?

Mieluummin pitkillä hiuksilla kuin kaljuna ja tupakalla ja viinalla itsensä vanhentaneena?

Ainako on pakko etsiä huonoja puolia toisesta vaihtoehdosta?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Outo kysymys sellaisen mielestä jolla on ei ikinä ole ollut pitkiä hiuksia hiukset. :D Eli tuosta ilmenee mun vastaukseni. ;)

Kävin yks päivä Iltasanomien keskustelupalstalla ja siellä oli samaisesta aiheesta aloitus ja siitä tuli mieleen tehdä tännekin tällainen aloitus. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Just näin.

Kumpi on naisellisempaa: nainen lyhyillä hyvinhoidetuilla hiuksilla ja muutenkin hyvin hoidetulla olemuksella vai ronttona niskassa roikkuvat hiukset ja nainen on vuosia ryypännyt ja sen huomaa ulkonäöstä? Näin niinkuin kärjistetysti. :whistle: :xmas:

Otetaankos toisinpäin?

Mieluummin pitkillä hiuksilla kuin kaljuna ja tupakalla ja viinalla itsensä vanhentaneena?

Ainako on pakko etsiä huonoja puolia toisesta vaihtoehdosta?

En mä mitään huonoja puolia etsinyt, kunhan vain laitoin esimerkin ja tuo pitkähiuksinen on ihan tuttu ihminen... :whistle:

Mutta mielummin pitkät hiukset kuin kalju ja itsensä myrkyillä vanhentanut.

Nimimerkillä: tällä hetkellä puolipitkät hiukset omistava, mutta kaksi kertaa lähes kaljuna ollut

Kyllähän se niin vaan on, että pitkähiuksiset ovat usein vain jämähtäneet siihen yhteen ja ainoaan malliin joka on ollut jo iät ja ajat ja jota ei missään nimessä "raski" leikata. Ja taas se jolla on lyhyet hiukset haluaa olla trendikäs ja on valmis panostamaan ulkonäköönsä, vähintään kerran kuussa kampaajalla, värjäykset, kiiltovahat, geelit, lakat, muotovaahdot, monitoimisuihkeet jne jne. ja on vielä valmis laittamaan aikaansa tukan kans värkkäämiseen. Mielestäni lyhyt tukka on trendikäs ja taas pitkä tukka klassinen ja vanhahtava :)

Miten joku voi tosissaan miettiä tällaista. Kullekin on varmasti joku erityisen sopiva malli, mutta ei naisillla tarvitse pitkät hiukset olla.

Sun äiti on varmasti kaunis nainen, uskotaan.

Itse en voisi kuvitellakaan lyhyitä hiuksia leikkauttavani ja kyllä mä tykkään, että naisella on pitkät hiukset. Asia erikseen he, joille pitkät hiukset eivät sovi. Eli summa summarum: sellaiset hiukset, mitkä kellekin parhaiten sopii, ovat parhaimmat!

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Kyllähän se niin vaan on, että pitkähiuksiset ovat usein vain jämähtäneet siihen yhteen ja ainoaan malliin joka on ollut jo iät ja ajat ja jota ei missään nimessä "raski" leikata. Ja taas se jolla on lyhyet hiukset haluaa olla trendikäs ja on valmis panostamaan ulkonäköönsä, vähintään kerran kuussa kampaajalla, värjäykset, kiiltovahat, geelit, lakat, muotovaahdot, monitoimisuihkeet jne jne. ja on vielä valmis laittamaan aikaansa tukan kans värkkäämiseen. Mielestäni lyhyt tukka on trendikäs ja taas pitkä tukka klassinen ja vanhahtava :)

Mulla on ollut aina pitkät hiukset ja väriä ja mallia vaihtelen oikeastaan jokaisella kampaamokäynnilläni. Että päivitähän käsityksiäsi ;)

Just näin.

Olipa outo kärjistys.

Samoin voisi kärjistää toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja annanyymi:
Miten joku voi tosissaan miettiä tällaista. Kullekin on varmasti joku erityisen sopiva malli, mutta ei naisillla tarvitse pitkät hiukset olla.

Kuten jo tuonne aiemmin kirjoitin, niin tämän aloituksen tein, kun olin vastaavanlaisesta lukenut Iltasanomien keskutelupalstalta. Ja miksi tällaista ei voisi miettiä? Ei kaiken mitä elämässään miettii tarvitse olla jotain vakavaa vaan voi pohtia myös vähän pinnallisempiakin asioita.

Eikä tainnut sun tajuntaan mennä se, että yritin korostaa sitä ettei mun äidille yksinkertaisesti sovi pitkät hiukset. Missään en ole pyytänyt keneltäkään jotain kehuja äidilleni :whistle: :whistle:

Kuten jo tuonne aiemmin kirjoitin, niin tämän aloituksen tein, kun olin vastaavanlaisesta lukenut Iltasanomien keskutelupalstalta. Ja miksi tällaista ei voisi miettiä? Ei kaiken mitä elämässään miettii tarvitse olla jotain vakavaa vaan voi pohtia myös vähän pinnallisempiakin asioita.

Eikä tainnut sun tajuntaan mennä se, että yritin korostaa sitä ettei mun äidille yksinkertaisesti sovi pitkät hiukset. Missään en ole pyytänyt keneltäkään jotain kehuja äidilleni :whistle: :whistle:

Heh, miksi ei voisi miettiä miten joku miettii tällaista? Enkä mä pyynnöstä usein kehukaan.. :whistle: ;)

Just näin.

Olipa outo kärjistys.

Samoin voisi kärjistää toisinpäin.

No niin voikin, olenko väittänyt jotain muuta? Luepa ketju tarkemmin niin huomaat jotain.

Heh, miksi ei voisi miettiä miten joku miettii tällaista? Enkä mä pyynnöstä usein kehukaan.. :whistle: ;)

No sun tekstistä vain sai sellaisen kuvan, että jotenkin tyhmää miettiä tällaisia... :whistle: :whistle:

No sun tekstistä vain sai sellaisen kuvan, että jotenkin tyhmää miettiä tällaisia... :whistle: :whistle:

No ei miettiminen koskaan ole tyhmää, lähinnä ajattelin että sellainen mielipide olisi tyhmä, että naisella pitää olla pitkät hiukset.. Samantien sitten suuret silmät, kapea vyötärö, isot tissit ja pyöreä peppu :D

No ei miettiminen koskaan ole tyhmää, lähinnä ajattelin että sellainen mielipide olisi tyhmä, että naisella pitää olla pitkät hiukset.. Samantien sitten suuret silmät, kapea vyötärö, isot tissit ja pyöreä peppu :D

Eli Barbie :xmas: ;)

Mulla on pakko olla pitkät hiukset. Yksinkertaisesti en voi suunnitella kampauksia, ja liian lyhyenä ne on liian vallattomat. Joten pitkinä ne valuu hyvin tuonne alaselkään.

Miksi sä aina teet tällaisia kyselyjä, joihin kuitenkin haluat vain yhdenlaisia vastauksia? Siis sä usein teet jonkun aloituksen kysymyksenä ja kuitenkin sulla on asiasta "se ainut ja oikea mielipide"!
Tähänkin sä olisit voinu laittaa otsikoksi : "mun mielestä naisella lyhyetkin hiukset ovat kauniit." ja niin oikeasti ovatkin, mutta tuo sun aloitustyyli toistaa aina samaa kuvioita...

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Miksi sä aina teet tällaisia kyselyjä, joihin kuitenkin haluat vain yhdenlaisia vastauksia? Siis sä usein teet jonkun aloituksen kysymyksenä ja kuitenkin sulla on asiasta "se ainut ja oikea mielipide"!
Tähänkin sä olisit voinu laittaa otsikoksi : "mun mielestä naisella lyhyetkin hiukset ovat kauniit." ja niin oikeasti ovatkin, mutta tuo sun aloitustyyli toistaa aina samaa kuvioita...

Älä lue mun aloituksia jos noin häirittee :whistle: :whistle: :hug:

En mä ole missään kieltänyt, ettei saisi olla pitkät hiukset. On sekin aika hölmöä inttää, että vain pitkät hiukset on kauniit, kun asia ei oikeasti ole niin.

Mulle ei ainakaan sovi todella lyhyet hiukset, mutta jollekin toiselle sopii. Itse haluan itselleni pidemmät hiukset, mutta en vedä herneitä nenään sen takia, että jollakin on lyhyet hiukset.

Jos on ohuet vauvanhiukset kuten miulla, niin pitkä tukka näyttää kamalalta... ennen minulla oli aina lyhyt tukka, nykyään kasvattelen rastoja. Rastat kun on, niin on tukka aina hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja miina:

Älä lue mun aloituksia jos noin häirittee :whistle: :whistle: :hug:

En mä ole missään kieltänyt, ettei saisi olla pitkät hiukset. On sekin aika hölmöä inttää, että vain pitkät hiukset on kauniit, kun asia ei oikeasti ole niin.

Mulle ei ainakaan sovi todella lyhyet hiukset, mutta jollekin toiselle sopii. Itse haluan itselleni pidemmät hiukset, mutta en vedä herneitä nenään sen takia, että jollakin on lyhyet hiukset.

No kun nimenomaan kukaan ei ole niin väittänyt vaan sä tällä aloituksella halusit saada jonkun väittämään niin! Ymmärsitkö mitä tarkoitan? ja kun koko asia on täysin makukysymys, niin onhan se selvää että erilaisia mielipiteitä on! Mulla on ollu lyhyet hiukset monta kertaa ja taatusti olen tienny että kaikki ei tykkää, mutta ei se oo mua koskaan häirinny! En mäkään tykkää esim. lyhyistä miehistä...

Yhteistyössä