Pitääkö naisen viimeistään 25-vuotiaana alkaa lihoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi luoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kyse ihrasta vaan siitä, että 15 ja 16 vuotiaat ovat lapsia, teinejä, pikkutyttöjä, miksi ihmeessä haluat näyttää lapselta?? Oksettavaa. Sellaisesta ihmisestä joka ihannoi lapsen vartaloa tulee mieleen pedofiili.
No sinusta tulee mieleen enemmänkin sellainen. Muille tässä oli kyse siitä viihtyykö kropassa, joka koko ajan lihoaa vai niissä mitoissa, kun jo on pituuskasvu päättynyt.

Ei ole kyse ihrasta vaan siitä, että 15 ja 16 vuotiaat ovat lapsia, teinejä, pikkutyttöjä, miksi ihmeessä haluat näyttää lapselta?? Oksettavaa. Sellaisesta ihmisestä joka ihannoi lapsen vartaloa tulee mieleen pedofiili.

Siis mitä ihmettä? Moni 16-vuotias ei kylläkään näytä enää lapselta, vaan jo nuorelta naiselta, siis vartaloltaan. MInusta se on kaunista ja miksi olisi sairasta, että haluan näyttää itsekin sellaiselt? Entä jos vaan näyttää 16-vuotiaalta, onko sekin sairasta?

Aineenvaidunta muuttuu ja pitää hieman katsoa mitä syö kun ikää tulee lisää. Suomalaisten lihominen johtuu lähes aina siitä, että syödään liikaa ja itsekuria puuttuu. Minusta on sääli, että nuoret aikuiset naiset päästävät itsensä lihomaan kohtuuttomasti. Itselläni ei paino ole muuttunut mutta kyllä kroppa silti on muuttunut ja väitän, että nyt 34 v näytän kuitenkin aikuiselta naiselta enkä teinitytöltä vaikka BMI on 19. En kyllä koe että olen parempi kuin muut, kun nämä ulkoiset seikat ei ole tärkeintä elämässä.

No mie en luojan kiitos ole samoissa mitoissa kun teininä :D Mielellään oon parikytä kiloo hoikempi nyt 27 vuotiaana. Bmi 20-21 vaihdellen vuoden ajan mukaan ;) Terve pyöreys on ok, mutta liikakilot on jo terveysriski.

Ehkä ne siun frendit oli vaan vähän kateellisia kun oot pitäny itestäs huolta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mitä;23124223:
No huh huh, kyllä varmaan kumminkin mieluummin näytät aikuiselta, kuin 15 vuotiaalta pikkutytöltä?
Pöh, mä näytin kyllä 15-vuotiaana vartaloltani ihan "aikuiselta", naama toki oli aika babyface. Tissit oli suuremmat kuin nykyään ja oli muotoja muutenkin, vaikka hoikka olin. Oikeestaan olen yläasteen alusta lähtien ollut vartaloltani jotakuinkin näissä mitoissa kuin nykyäänkin.

No, mä olen ainakin huomattavasti hoikempi ja paremmannäköinen nyt 34-vuotiaana, kuin 14-vuotiaana. Normaalipainoinen, hyväkuntoinen ja sopivan lihaksikas. Paljon parempi nyt kuin teininä. Näinkin voi käydä! =)

Painoin yhtä paljon 19- vuotiaana kuin nyt 29- vuotiaana, kasvoissa ehkä pari ryppyä enemmän ja rinnat on nykyään pienemmät, muuten ihan sama vartalo kuin silloin. Joo kyllähän naiset lihoo iän myötä ja aineenvaihdunta hidastuu, mutta sillä "iän myötä" tarkoitetaan kyllä keskiän ja vaihdevuosien jälkeen, ei todellakaan, että komikymppisenä pitäisi olla jo rupsahtanut. Liikuntaa harrastan paljon vähemmän kuin 19- vuotiaana, lapsia kaksi, mutta eipä tu paino tunnu mihinkään nousevan, vaikka yrittäisikin. Minua ei harmita, kuin kerran vuodessa lasten neuvolasa kun terveydenhoitaja haluaisi punnita aina minutkin, mutta paria kaveria jostain syystä kyrsii kovasti ja tuntuvat ottavan suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena.

Yhteistyössä