N
Nökö
Vieras
Mä oon vähän höpö, tiedän 
Mut siis meidän lapset aloitti syksyllä päiväkodissa. Pitääkö mun nyt keväällä hakea päiväkotiin uudestaan? Kun siis päätös on tehty kesän loppuun asti. Tuli vain tällainen mieleen, kun aloin esikoiselle tuossa eskaripaikkaa hakemaan. Että siis pitääkö mun samalla hakea tuolle kuopuksellekin siihen nykyiseen päiväkotiin paikkaa myös. Eskariopetus on siis siinä samassa päiväkodissa.
Mut siis meidän lapset aloitti syksyllä päiväkodissa. Pitääkö mun nyt keväällä hakea päiväkotiin uudestaan? Kun siis päätös on tehty kesän loppuun asti. Tuli vain tällainen mieleen, kun aloin esikoiselle tuossa eskaripaikkaa hakemaan. Että siis pitääkö mun samalla hakea tuolle kuopuksellekin siihen nykyiseen päiväkotiin paikkaa myös. Eskariopetus on siis siinä samassa päiväkodissa.