Pitääkö pakata jos ei haluu:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No

Vieras
Ihan oikeesti mun pää hajoo ihan kohta:D
Mies vaan lähti töihin ja ilmoitti et tuun sit aamulla kuudelta ja ootte lasten sekä kaikkien tavaroiden kanssa ulkona odottamassa:(
Mä vihaan pakkaamista ja jos jotain jää ni tietty se on sit mun vika:(
Onko kukaan samassa jamassa ja joo tiedän että tää palstailu ei auta asiaa mutta helpottaa kummasti:D

Sama meininki, pakata pitäis. Reissaan kyllä niin paljon, et melko rutiinisti tulee kaikki mukaan automaattisesti, paitsi jollekin erikoisreissulle... Pakkaaminen on tylsää, mut vielä tylsempää on tavaroiden purkaminen kotiin palatessa :-D

Juu mä olin kans reissussa just viime viikonloppuna:) Mies ja lapset olivat toisaalla ja just tyyliin sain edelliset pestyä ja purettua ni taas jo pitäisi pakata:(
Taidan vaan laittaa tohon eteiseen "kesälaukut" ja eletään sitten kotonakin niistä:D

Mulla olis sama homma edessä, mutta mä kyllä pakkaan mielellään itse enkä anna miehen puuttua. Jos se pakkais niin mukana olis vaan parit kalsarit, t-paitaa ja hammasharja. Se aina marmattaa että miks pitää olla lätkäkassillinen tavaraa, hänen kamat mahtus jalkatilaan siwan muovikassiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mulla olis sama homma edessä, mutta mä kyllä pakkaan mielellään itse enkä anna miehen puuttua. Jos se pakkais niin mukana olis vaan parit kalsarit, t-paitaa ja hammasharja. Se aina marmattaa että miks pitää olla lätkäkassillinen tavaraa, hänen kamat mahtus jalkatilaan siwan muovikassiin.

Onko meillä sama mies:D? Just sen takia se ei vaan ymmärrä ku lapsille ja tietty;) mulle ei paita ja kalsarit riitä:) Mut musta ois kyllä joskus hienoo sanoo et hoida sinä ni mä tuun hakemaan. Tosin kuten edellä se lopputulos ois sitten vähemmän hienoo;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä tykkään pakkaamisesta :D Se on olennainen osa reissua!

Sä oot aina vaan niin pirtee ja myös niin oikeassa:D
Jospa sitä tästä sitten.....raahautuu viikkaamaan:D

Ku on KIVA valkkailla kaikkia asuja (niin itselle ku lapselleen :saint: ) ja laittaa kaikki nätisti sinne laukkuun! Eri asia sitten ku pitää lähteä takasinpäin ja kaiken vaa tunkee sinne laukkuun jotenkin ja toivoo, että sen saa vielä kii :laugh:

Yhteistyössä