Pitääkö parisuhteessa aina miellyttää toista? *koskee seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kkk

Vieras
Tiedän, joskus voi miellyttää kumppania vaikkei ite haluiskaan jotain mutta entä jos tilanne olisi että mies haluaisi jotain mikä sattuisi vaimoon? Okei, minä inhoan panoja kakkoseen, koska ne sattuvat eivätkä tosiaan anna nautintoa, vaan sitä tehdään hampaat irvessä :(
ja mies paasaa, kyllä sinun pitää miellyttää minua siinä asiassa, sellaista parisuhde on! olen kuulemma todella itsekäs jos en toteuta hänen pyyntöään!
ja mies sanoo että seksi on jotenki tylsää tai ettei hän oo sitte täysin tyytyväinen jos nuo kakkospanot jää pois...
okei, mitä ootte mieltä? missä menee miellyttämisen raja?

Mitään sellasta sun ei tarvii tehdä mitä et halua ja mikä sattuu. Oli sitten miehen mielestä tylsää tai ei. Haluaisiko muka mies vastaavasti miellyttää sua jos haluaisit jotain joka on hänestä vastenmielistä? Pidä pintasi.

Sanoisin et vedä käteen jossei kelpaa, parisuhde ei tarkoita sitä että alistutaan toisen mielihaluille ja tehdään juttuja vasten omaa tahtoa, minun mielestä menee jo väkisinmakuun puolelle jos pakotetaan persepanoihin.

NO huhhuh! Mä en kattelis tuollaista äijää hetkeäkään! Meilläkin ehkä haluis mies kakkosta, mut en ole antanut enkä anna. Mies ymmärsi kyllä. Sanoin, et sit tippuu, kun olemme hänelle kokeilleet kurkulla samaa ensin :D

ei sun tarvi suostua mihinkää sellaseen mikä ei sua innosta ja varsinkaa jos joku asia sattuu, kyllä sun miehenki pitäs se ymmärtää!! ja kumpi teistä on itsekäs jos toinen pakottaa tekemään sellasta mitä toinen ei halua :( kaikenlaisia miehiä on olemassa, otan osaa

Ei pyllypano saa sattua, sattuminen on sen merkki että tulee vaurioita!!!

Peppupano ei satu, jos nainen rentoutuu kunnolla. Selvästi et pysty rentoutumaan koska et halua peppuseksiä, ja silloin pitäisi miehesi tajuta että antaa olla.

Jos haluat välttyä sulkijalihaksen vauriolta, niin älä suostu tuohon hommaan enää.

koskemattomuuteen ja oman kehon hallintaan on oikeus aina myös avioliitossa. Tuskin hänkään antaisi työnnellä perseeseensä dildoa jatkuvasti. Ja sun on pidettävä kiinni siitä et jos et tosissasi halua niin et anna. Muutoin kysymys on raiskauksesta tai painostamisesta mitkä ei kuulu avioliitton.

tiedän ettei minun tarvis suostua moiseen kun en sitä halua ja se käy kipeää. Silti mies saa minut minut näyttään niin syylliseltä ja huonolta...jos en sitä anna hänen tehä! mutta nyt tiedän 100% varmasti että voin hyvin kieltäytyä ilman omantunnon tuskaa kun olette samaa mieltä asiasta:) kiitos!

Toista on hyvä miellyttää seksissä, mutta vain niissä omissa rajoissa. :) On eri asia esim. antaa seksiä kumppanin miellyttämiseksi, jos vaikka itseä ei niin huvittaisikaan, kuin antaa hänen tehdä jotakin, mikä oikeasti tuntuu kurjalta.

Kyllä jos minun mieheni mielestä seksin miellyttävyys ja parisuhde olisi persepanoista kiinni, niin äijä saisi lähteä niin äkkiä kuin jaloistaan pääsee!

Minua ei perseeseen panna, se reikä on ihan muuta tarkoitusta varten.

Ryhdistäydy nainen! Sinun ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan pakko tehdä yhtään mitään mitä et halua. Kukaan ei saa kiristää sinua tekemään sellaista mikä sattuu!

Kokeilkaas (jos siis haluat, mutta kipu estää!) niin, että ootte ihan perus lähetyssaarnaajassa..
Rentoudut täysin ja käytätte paljon liukkaria.. Sit mies ihan pikkusen laittaa sisälle.. Jos ei satu, rentoudut automaattisesti ja voitte jatkaa...

Mä koin ton peppupanon ERITTÄIN kivuliaaksi kauan, mut erään kokeneen miehen käsittelyssä opin siitä tykkäämään just yllä mainituin seikoin. Ja eka siis tosi hyvät lämmittelyt!

Nykysen miehen kaa harrastetaan kakkoseen n.kerran kahdessa kuussa (menkkojen ekoina päivinä jos ei malta oottaa et ne loppuu) ja saan orgasmin JOKA KERTA! :wave:

Mutta jos et halua edes kokeilla, sulla on TÄYSI OIKEUS KIELTÄYTYÄ!!! :hug:

Yhteistyössä