Pitääköhän se taas ens viikolla mennä lääkäriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Kohta se lääkäri varmaan katselee että ihme porukkaa kun kokoajan ramppaavat täällä.
Tossa yks päivä tänne kirjottelinkin kuinka mulla aristaa rintoja ja ovat kipeät.Nyt sitten toi vasen puoli on ruvennut kenkkuilemaan.Mitkään liivit ei tunnu hyviltä ja tossa ulkosivulla (kainalon ja rinnan) välissä on tosi kipeä kohta.Mitään muhkuraa en siinä kyllä tunne.Myös kainaloa juimii välillä.Kummallakaan kyljellä ei pysty kunnolla nukkumaan kun käy koskemaan.Mä kyllä veikkaan että joku lihas tai jänne on nyt kipeytynnyt oikei kunnolla.
Tän päivän olen nyt yrittänyt olla tekemättä mitään tolla vasemmalla kädellä kun sen jälkeen tota rintaa juimii.Oiskohan mitään kotikonstia millä tota kipua sais vähän hellittämään.Silloin kun siihen ei koske tai vasemmalla puolella ei tee mitään niin ei mitään tunnukkaan.Ja voiko esim.jos hartiat ovat jumissa niin se oireilla noin?
Tarvii varmaan myös kokeilla sitä että pidän nyt kolmannen perättäisen e-pilleriliuskan jälkeen tauon ja katson että auttaako se.Muistaakseni aikoinaan mulla kipeyty rinnat oviksen aikana ja helpotti kun menkat alkoi mutta nyt kun syön tosiaan noita pillereitä useamman liuskan putkeen (diane nova) niin en oikein osaa sitä ovistakaan määrittää.
Onko muilla ollut koskaan näin?

Yhteistyössä