pitääköhän tästä nyt huolestua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
kun mun ei tee mieli suklaata. sitä on kaapit joulun jäljiltä pullollaan, muttei mun tee mieli. ei yhtään. eilen ajattelin että istun sohvalle katsomaan töllöä suklaiden kanssa, otin yhden ja vein ne sit pois. mä taidan olla jotenkin vinksahtanut :xmas:

EIIIIH!!!!! loppu tuleee, mitään ei ole enää tehtävissä. olen pahoillani sun puolesta. toivottavasti sulle jäi edes hyvät muistot suklaasta. ...nyyh...kaikki ne hylätyt suklaa pala parat jotka tuntevat itsensä turhiksi...anna mä pelastan ne. mä adoptoin ne....:D

Mä oon ollu vuoden alusta saakka ilman karkkia ja suklaata, jota ennen söin vaihtelevasti joskus enemmänki.. :ashamed: Nyt veli tuli vaimonsa kanssa kylään ja aukasin suklaarasian. Maistoin yhden ja kumma kyllä se ei maistunut enään niin hyvältä ku ennen :o Tarkistin asiaan vielä illalla toiseen kertaan, ja ei, suklaan maku ei ole enään entisensä. Kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja emo:
EIIIIH!!!!! loppu tuleee, mitään ei ole enää tehtävissä. olen pahoillani sun puolesta. toivottavasti sulle jäi edes hyvät muistot suklaasta. ...nyyh...kaikki ne hylätyt suklaa pala parat jotka tuntevat itsensä turhiksi...anna mä pelastan ne. mä adoptoin ne....:D

:D tuolla olis kyl adoptoitavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Pääsenkö jaolle? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä oon ollu vuoden alusta saakka ilman karkkia ja suklaata, jota ennen söin vaihtelevasti joskus enemmänki.. :ashamed: Nyt veli tuli vaimonsa kanssa kylään ja aukasin suklaarasian. Maistoin yhden ja kumma kyllä se ei maistunut enään niin hyvältä ku ennen :o Tarkistin asiaan vielä illalla toiseen kertaan, ja ei, suklaan maku ei ole enään entisensä. Kummallista.

mä epäilen että söin itseni suklaasta yli jouluna. ei sillä.. ei se haittaa yhtään vaikkei maistuis enää, mutta hassulta tää vaan tuntuu. ei tosiaan maistu enää.

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Pääsenkö jaolle? :saint:

juuh. =) tai sitte lapset syö viikonloppu karkkina seuraavat kaksi vuotta vaan suklaata :D

ei missään nimessä lapsille, luin jostain tosi tärkeästä artikkelista että nimenomaan suklaa alaikäisille on todella pahasta. kannattaa äkkiä soittaa suklaantorjuntajoukoille ja tyhjentää kokotalo suklaasta. muuten seuraukset saattaa olla kauheat...onnellisia suklaa naamaisia lapsia lähmimässä seinät ja huonekalut tahmaan..juu ei, parempi ku ostat mukuloille vaan makeat porkkanat viikonloppu namiks ja lähetät suklaat adoptoitavaks...teen paperit valmiiks...paljonkos sanoitkaan että niitä oli, niitä kodittomia poloisia...?

ei missään nimessä lapsille, luin jostain tosi tärkeästä artikkelista että nimenomaan suklaa alaikäisille on todella pahasta. kannattaa äkkiä soittaa suklaantorjuntajoukoille ja tyhjentää kokotalo suklaasta. muuten seuraukset saattaa olla kauheat...onnellisia suklaa naamaisia lapsia lähmimässä seinät ja huonekalut tahmaan..juu ei, parempi ku ostat mukuloille vaan makeat porkkanat viikonloppu namiks ja lähetät suklaat adoptoitavaks...teen paperit valmiiks...paljonkos sanoitkaan että niitä oli, niitä kodittomia poloisia...?

ööh.. 12lootaa oli joulun aikaan. kahvipöydän kautta kai muutama jo mennyt. onhan niitä =) no mutta.. nyt on pakko lähteä nukkumaan että huomenna jaksaa töihin. hyvää yötä kaikille!

Yhteistyössä