Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No O:lla sen pitäs ehdottomasti alkaa. Mut sit ei saa tehdä enempää lapsia, voi tulla nimenanto kinkkiseksi kun on a, e, i, o, y, ä, öYrjön, Ärjyn ja Örjyn
![]()
Niin ja puuttu vielä tuo U-vokaali!!!
Orson,Ossian,Orton,...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Arvin, Allan, Robin, Leon, Adin, Adrian, Alain, Alan, Alon, Alpin, Alvin, Amin, Amon, Ammon,
Näissä on kivoja..
Anan
(ANAN (1) m & f Western African
Means "fourth born child" in Akan.
ANAN (2) m Biblical
Means "cloud" in Hebrew... [more]
Liian ihmeellinen tuo Anan miun makuun..
Nathan, Andon, Arman, Arn, Aton, Ean, Edmon, Efrain, Egon, Elian, Elvin, Emilien, Kristian, Ewan, Ian, Owen, Rein, Simon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko nimeä Aladdin on ehdotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:No onko yhtään kivaa vaihtoehtoa löytynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mens world:jos ois neljäs tyttö tulossa niin ei varmaan kovin moni onnittelisi
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja mens world:jos ois neljäs tyttö tulossa niin ei varmaan kovin moni onnittelisi
mun piti just sanoa samaa...aika karua tekstiä oon saanu mun ketjuihin.|O :headwall:
Heilille tsempit loppumetreille. nimivinkkejä en nyt oikein osaa sanoa. se Albin ois ollu söpö.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Teille tulee neljäs poika :heart: Ihanaa =) Vastahan nää meidän viimevuoden huhtikuiset syntyi... tai ainakin musta tuntuu siltä =)
Musta toi Aidan sopisi hyvin teidän joukon jatkoksi. Ja tosiaan sinkkuelämää sarjassahan se aikoinaan oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Äippäpoililla yksi lääkäri tuumasi; Seuraavan on oltava jo tyttö sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Äippäpoililla yksi lääkäri tuumasi; Seuraavan on oltava jo tyttö sitten!
|O
miten joku voi luulla olevansa hauska tommosella heitolla? ja kun noita samanlaisia ääliöitä on paaaaaaaljon. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Elton