Pitäis suunnitella tytölle joulupuku mutta nyt ei oikee sytytä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
6 vuotiaalle tyttärelle pitäs joulupukua suunnitella. Siks näin ajoissa kun neulon niin saa sitten varmasti jouluksi valmiiksi. Joka joululle olen tehnyt oman joulupuvun ja ideatkin on tullu suht helposti mutta nyt ei kyllä sytytä yhtään..

Mä haluaisin tehdä jotain erilaista.. Jännän mallista ja jotai jossa ois joku jännä idea.. Hhmmm... Enkä välttis haluis tehdä niistä perinteisistä jouluväreistäkään.. Ehkä jotku toiset värit mutta kuitenkin niin että jouluiselta näyttäis..

Nyt vaan tuntuu että kaikki ideat mitä päässä pyörii on niin kuluneita ja niin tehtyjä että ny tarttis jotain ihan uutta ja tuoretta idistä.. Vaatekuvia oon yrittäny googlesta kattella mutta ei iske ei..

Ei kellää ois mitää hyvää idistä? :D

Kauniinharmaa liivimekko, jossa röyhelökaistale helmassa, vaikka punavalkoinen tai punavihreä, samalla tavalla kädenteihin? Nätit taskut. Jalkaan sitten fiiliksen mukaan valkoiset, punaiset tai vihreät sukkikset (onko harmaita olemassakaan?) ja alle joku ohut pitkähihainen paita.

Multa ei noi kirjoneuleet onnistu ollenkaan, muuten kyl mielelläni tekisin skottiruutuisen.. Kaikki kuvioneuleet, pitsit jne. onnistuu mut ei kirjot. Raitaa korkeintaan.. :D Virkkauksessa vähän sama homma, ihan perusperusjutut onnistuu mut en usko et niin pitkälle et lopputuloksena olis hyvin istuva vaate.. :snotty:

Minen sitä liivimekkoo viitis ny ku jo kahtena vuonna oon tehny sellasen..

Mä jo mietiskelin tuota polvihousut ja joku yläosa -vaihtoehtoo. Sellasta en oo ennen tehny. Housujen alle vois laittaa valkoset sukkikset ja sit neuloo punaset tossut..

Yläosaks vois väsää jonku A-linjaisen tunikan..

Joo mun ajatukset on ny ihan jysähtäny niihin polvihousuihin.. :D Täytyy viel värit miettii, mä en haluis käyttää sitä perinteistä puna-valko-vihreetä vaan jotain muuta..

Jos tekis puna-mustan.. Tekis noihin housuihin ne lahkeiden taitteet mustalla.. Ja tonttulakkiin reunan ja tupsun mustalla pörrölangalla :D Ittelle vois sit väsää samanlaisen tonttulakin :D

[QUOTE="mä";22237131]http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=523&lang=fi

noi ois tosi kivat. osaisimpa virkata[/QUOTE]

Virkkaamalla sais kyl vaikka mitä kivaa! Pitäs vaan viittii opetella kunnolla.. :snotty:

Valkosta oon tehny jo aiemmin. Lime kuullostais kyl ihan kivalta.. Tuota täytyy miettiä ja kattella et miten löytyy sen väristä lankaa.

Joka vuodelle yritän tehdä erilaisen puvun, tää käy vaikeemmaks vuosi vuodelta.. :laugh:

Tuli mieleen myös sellanen vaihtoehto et jos tekis sellasen babydoll -mallisen tunikamekon ja raidalliset leggarit neulois sen alle.. Tunikan alaosan vois tehdä jollain pitsineuleella.

Kyllähän näitä ideoita alkaa syntyy ku saa vähän apuja :D

Niin sitten mulla on kaikenlaista koristusmatksua käytössä vaikka kuin paljon. On vanhoja, todella koristeellisia nappeja (miehen puolen peruja, kymmeniä vuosia vanhoja), kymmeniä metrejä eri väristä satiininauhaa, erivärisiä glittermetallilankoja joita voi neuloo normilangan mukana jne jne.

Yhteistyössä