Pitäis vissiin seurata "uutisia" =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÖpöNaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ÖpöNaana

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
3 372
0
36
mentiin 8 jonottaan ensiapuun ko pojalla kova kuume+yskä yms...
ihmettelin vartin yli et missäs kaikki...
no soitin toisen kunnan yöpäivystykseen et onkohan meän ensiapu kii vai mitä ni sieltä töykeesti tokastaan "haloo kelloja siirretty viime yönä,kello nyt seitsemän,ei siellä pitäis ollakaan ketään"

JepJep

Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
Niin no kyllähän tuo olisi pitänyt tietää. Onhan siitä ollut uutisten lisäksi lehdissäkin ja kalentereihinkin on merkitty talviajan alkaminen.

mä muuten en ainakaan jaksa lukea lehtiä/seurata uutisia sillon ku lapset sairastaa :/

no juu mut eipä oo tullu töllöö katottua/luettua lehtiä,painanu vaan ylitöitä ja painunu nukkuun.ja nyt sekotti uutisten seurailun tää pojan sairastelu....mut tulipas tänään ainaki kantapään kautta selväx...

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
pakko sanoo että en mäkään muistanut tota kellojen siirto juttua ennen kuin kaveri muistutti mesessä ja vaikka oon seurannut lehtiä ja uutisia.

on se vaan onni että toi kellojensiirto on la-su välinen yö, vois olla suomi muuten aika sekasin jos ois arkipäivänä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
mentiin 8 jonottaan ensiapuun ko pojalla kova kuume+yskä yms...
ihmettelin vartin yli et missäs kaikki...
no soitin toisen kunnan yöpäivystykseen et onkohan meän ensiapu kii vai mitä ni sieltä töykeesti tokastaan "haloo kelloja siirretty viime yönä,kello nyt seitsemän,ei siellä pitäis ollakaan ketään"

JepJep

No olisihan tuon voinut nätimminkin sanoa, Tosin mitä mie noihin päivystyksiin oon soitellu ni aika töykeää tuo vastaaminen on melkeinpä aina ollut. :(

Ja enpä miekään aamulla muistanut että kelloja on käännetty. Ihmetelin seiskan aikoihin miksei lastenohjelmia tänään tule. :whistle:

Ei mekään muistettu, mutta olimme iloisia kun tyttökin ehti katsomaan lastenohjelmia kunnolla, vaikka herättiin kesäaikaa 9:ltä.. Tosin en osaa kääntää kännykän kelloa talviaikaan ja mies lähti jo pois kotoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tosin en osaa kääntää kännykän kelloa talviaikaan ja mies lähti jo pois kotoa..

Mulla kännykkä ajastaa itse itsensä oikeaan aikaan, kun siitä ottaa virran hetkeksi pois. Käynnistäessä tarkastaa ilmeisesti kellon ajan lähettimeltä. Kokeile onnistuisko sullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tosin en osaa kääntää kännykän kelloa talviaikaan ja mies lähti jo pois kotoa..

Mulla kännykkä ajastaa itse itsensä oikeaan aikaan, kun siitä ottaa virran hetkeksi pois. Käynnistäessä tarkastaa ilmeisesti kellon ajan lähettimeltä. Kokeile onnistuisko sullakin.

Täytyy olla valittuna päivän ja ajan automaattinen päivitys käytössä niin onnistuu kun katkasee virran.

Mäkään en ois muuten muistanu, mut tulin käymään täällä eilen illalla, ja täällä joku kertoi siitä..

En ehtiny eilen lukea lehteä ollenkaan. ..oishan toi ollu tän aamun lehdessä sit, mut nyt tiesin jo "etukäteen". :D

Nyt löysin nokian käyttöohjeet ja oikeat asetukset, eli nyt pitäisi olla taas oikea aika ! Ei tämä 6020 itse vaihda eikä meidän dvd-masiinatkaan vaihda itekseen, kumma juttu !!

Yhteistyössä