Pitäisi ostaa muksulle sukset...mitä niistä pitää tietää kun lähtee kaupoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulla on ollut sukset vuonna -89 joten ihan lähimenneisyyden kokemusta mulla niistä ei ole :laugh:

Nyt koulusta tuli pyyntö että jos lapselle hankkisi sukset ja/tai luistimet. Täällä etelän loskassa niille ei varmaan montaa käyttökertaa tule, mutta likka haluaa sukset ihan välttämättä joten lupasin hankkia.

Mutta mitä niistä pitää tietää? Mun sukset kiinnitettiin aikoinaan ihan vaan kenkiin mutta nykyään kai on kaikkien suksien kanssa käytössä monot? Missä hinnoissa ihan semmoset perus vermeet liikkuu?

Osaiskohan joku nyt vähän jelpata, kun mulla ei tosiaan ole pienintäkään hajua mistään suksista :ashamed:

No oon hakenu urheililiikkeestä aina sukset ja pyytäny myyjän paikalle. Ei tarvi ku maksaa ne sitte :) poika hiihtelee koulussa ja pihalla eli meille ei tarvi kummoset olla...

Käytiin just ostamassa 5-v pojalle. Sukset noin. 10cm pidemmät muuten menee liian vaikeeksi hiihtää jos ei osaa kunnolla hiihtää. Sauvat olkapäihin asti. Sukset, sauvat, siteet ja monot hinnaksi tuli 100eur. Vertailtiin eri liikkeissä ja kyseltiin eri myyjiltä.

Yhteistyössä