M
mikään ei tunnu miltään
Vieras
Olen naimisissa. Olen ollut jo 16 vuotta naimisissa. 20 vuotta yhdessä mieheni kanssa. Parisuhteessa on koettu kaikkea, mutta aina on selvitty asioista kuitenkin eteenpäin. Yhdessä on perustettu perhe, hankittu omaisuutta mitä on haluttukin hankkia. Mielenkiinnot ja harrastukset on täyttäneet vapaa-ajan ja yhdessä viihdytään edelleen ja hyviä ystäviäkin löytyy. Mutta sitten tulee se mun ongelma! Seksi ei enää suju. En saa mitään tyydytystä enää seksielämästämme. Tämä on johtanut siihen, että en enää halua edes seksiä, koska kammoan sitä pettymyksen tunnetta mikä tulee yhdynnän jälkeen En taaskaan saanut tästä yhtään mitään! Juu no meidän sitten varmaan pitäisi keskustella. Mutta arvatkaapas mitä! Huomasin, että meidänpä suhteessa ei vissiin 20 vuoden aikana ole koskaan keskusteltu. Olemme hoitaneet kaiken aina seksillä, joka on silloin tuntunut aina hyvältä. Ja nyt sitä ei ole enkä tiedä mitä teen? Eikä kyse ole siitä etteikö minun ylipäätään tekisi mieli vaan kyse on nyt siitä, että minun ei tee puolisoani mieli! Hän on jo asian huomannut, mutten ole osannut hänelle asiaa selittää miksi näin on. Minulla on paha mieli siitä, että hän saa minulle aikaan pahan mielen tästä asiasta. Pystynkö muuttumaan vai pitääkö elää näin ja näivettyä paikoilleen vai pitääkö muuttaa elämää ja etsiä uusi alku?