V
Vakkari nikittä
Vieras
Meillä menee kohtalaisen hyvin ja ollaan hyvin rakastuneita. Nautimme toistemme seurasta ja hemmottelusta. On vain yksi asia joka hajottaa silloin tällöin tämän ns. idyllin ja se on alkoholin käyttö. Se on kohtuu harvinaista mutta silloinkin menee usein överiksi. Minulle on tehty lupauksia ja vannottu ettei tänä vuonna enää pisaraakaan. Näin voi mennä vaikka 3kk:tta ja sitten se lupaus unohtuu, kun tulee saunailta, läksiäiset, yms.
Minulle ei kerrota edes pieniä asioita, kuten vaikka työvuoron vaihdosta muuta kun ai niin muuten, siis viimeisenä. Tuntuu ettei minua arvosteta ja rakasteta todella. Minulle hän on tärkein ihminen ja kerron asioista yleensä ensin hänelle. En väitä nyt olevani täydellinen. Itse tunnen sanan kohtuus ja kerran kaksi vuodessa.
Minulle ei kerrota edes pieniä asioita, kuten vaikka työvuoron vaihdosta muuta kun ai niin muuten, siis viimeisenä. Tuntuu ettei minua arvosteta ja rakasteta todella. Minulle hän on tärkein ihminen ja kerron asioista yleensä ensin hänelle. En väitä nyt olevani täydellinen. Itse tunnen sanan kohtuus ja kerran kaksi vuodessa.