T
Tarinna
Vieras
Olen ns. "ikuinen opiskelija"; mun on vaikea lopettaa yhtäkään monista projekteista joita aloitan, koski se sitten työtä, opiskelua, sisustusta, remonttia,..
Minulla ei ole tuloja, mieheni elättää minua. Raskaaksi emme ole yrityksistä huolimatta tulleet. Olen vissiin maanis-depressiivinen tai jotain; innostun asioista, mutta sitten aina välillä masennun, kun ei mun elämä mennytkään niin kuin toivoin.
Olen tosi levoton luonne; aina pitäisi olla matkustelemassa ja näkemässä uusia paikkoja, tai siis tästä olen aina haaveilemassa. Arki tuntuu vaikealta.
Olen sis tosi saamaton, päämäärätön ja laiska, miehen siivellä eläjä. Näiden nettikeskustelujenkin perusteella päätellen moni vaimo olisi minut jo jättänyt jos olisin mies.
Mutta jos olisittekin mun mies, jättäisittekö mut? Olemme naimisissa.
Minulla ei ole tuloja, mieheni elättää minua. Raskaaksi emme ole yrityksistä huolimatta tulleet. Olen vissiin maanis-depressiivinen tai jotain; innostun asioista, mutta sitten aina välillä masennun, kun ei mun elämä mennytkään niin kuin toivoin.
Olen sis tosi saamaton, päämäärätön ja laiska, miehen siivellä eläjä. Näiden nettikeskustelujenkin perusteella päätellen moni vaimo olisi minut jo jättänyt jos olisin mies.
Mutta jos olisittekin mun mies, jättäisittekö mut? Olemme naimisissa.