Y
"ystävä"
Vieras
mun hyvä ystäväni on todella "täydellinen äiti",tai niin ainakin antaa ymmärtää.
hän on yksinhuoltaja,lapset 1v 3v ja 5v.lasten isästä jätti heidät vuosi sitten,ja sen jälkeen hänellä on ollu kauhea "tohina" päällä kokoajan.ei laita ikinä lapsia hoitoon,edes pariksi tunniksi.
on ottanut heille koiran pennun(jota käyttää ulkona 8xpäivässä)
imuroi,pesee lattiat,kokkaa,leipoo yms. joka ikinen päivä.
touhuaa lapsien kanssa vaikka mitä ilosena päivät pitkät,järjestää tekemistä ja aktiviteetteja.
kokoajan sillä on joku projekti päällä,maalaa,remontoi,uudistaa jotain.
tuntuu ettei se hengähdä IKINÄ.
nuorin lapsi valvottaa lähes joka yö,ei saa koskaan nukuttua.
väittää että tuo on oikein hyvä hänelle.
ei tapaa muita kun mua,lopettanu yht. pidon kaikkiin..
mietin vaan että tuleeko sille jossain välissä joku burn-out vai voiko tolla tavalla jaksaa pitkäänkin..?pitäiskö vaikka ehdottaa hänelle vapaa-päivää ilman tota kaikkea ..
hän on yksinhuoltaja,lapset 1v 3v ja 5v.lasten isästä jätti heidät vuosi sitten,ja sen jälkeen hänellä on ollu kauhea "tohina" päällä kokoajan.ei laita ikinä lapsia hoitoon,edes pariksi tunniksi.
on ottanut heille koiran pennun(jota käyttää ulkona 8xpäivässä)
imuroi,pesee lattiat,kokkaa,leipoo yms. joka ikinen päivä.
touhuaa lapsien kanssa vaikka mitä ilosena päivät pitkät,järjestää tekemistä ja aktiviteetteja.
kokoajan sillä on joku projekti päällä,maalaa,remontoi,uudistaa jotain.
tuntuu ettei se hengähdä IKINÄ.
nuorin lapsi valvottaa lähes joka yö,ei saa koskaan nukuttua.
väittää että tuo on oikein hyvä hänelle.
ei tapaa muita kun mua,lopettanu yht. pidon kaikkiin..
mietin vaan että tuleeko sille jossain välissä joku burn-out vai voiko tolla tavalla jaksaa pitkäänkin..?pitäiskö vaikka ehdottaa hänelle vapaa-päivää ilman tota kaikkea ..