Pitäisikö näistä oireista jo huolestua...

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
Minä ihan tyytyväisenä totesin miehelle, että minäkin se täytän kohta 24v. Mies nauroi ja sanoi että ethän täytä ku 23. Mää olin silleen että :o ja piti ihan tosissaan miettiä että pilaileeko tuo mun kustannuksella?

Sitten mietin vähän aikaa ja joo, 23 vasta täytänkin... :ashamed:
Vähän nauratti kyllä.

No mulla löi kerran tosi pahasti tyhjää, kun ikää kysyttiin yllättävässä tilanteessa. Sanoin että 26. Vähän aikaa meni ja mietin, miksi toi kuulosti niin omituiselta. 26..? Piti ihan laskea syntymävuodesta, että kyllä se jo 35 on, hitto vieköön!
Mut hei, ikä on vaan asennekysymys... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dementikko:
No mulla löi kerran tosi pahasti tyhjää, kun ikää kysyttiin yllättävässä tilanteessa. Sanoin että 26. Vähän aikaa meni ja mietin, miksi toi kuulosti niin omituiselta. 26..? Piti ihan laskea syntymävuodesta, että kyllä se jo 35 on, hitto vieköön!
Mut hei, ikä on vaan asennekysymys... :D

:laugh: sulla oliki sitte jo enemmän asennetta mukana tuossa

mulla kävi kerran ihan samallalailla...olin kaverin kanssa(joka samana vuonna syntyny kun mä)niin baarissa ja mä sille voivottelin että kun täytän pian 25(vai mikähän nyt tuo numero nyt silloin olikaan)mut eni vei niin kaveri siihen jotta noh sä voi täyttää sen verra mutta mä ainakin meinaan täyttää seuraavax 24...en meinannu kaveria usko millään...mutta sitten ruvettiin laskeen syntymä vuodesta niin jumatsukka mä nuorenin sinä iltana vuodella ja voi kertoo että tunne oli huigee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
:laugh: joo mun on kanssa pitänyt monesti laskea ikäni syntymävuodesta :D

Eli niin kauan ku muistaa syntymävuotensa, ei tarvii huolestua :D

son totta...mutta kun mulla on joskus unohtunu sekin.tuli meleko "tyhjä"viilis :o ...onneksi sisko oli siinä ja valisti mut taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
:laugh: joo mun on kanssa pitänyt monesti laskea ikäni syntymävuodesta :D

Eli niin kauan ku muistaa syntymävuotensa, ei tarvii huolestua :D

son totta...mutta kun mulla on joskus unohtunu sekin.tuli meleko "tyhjä"viilis :o ...onneksi sisko oli siinä ja valisti mut taas :D

huh...kyllähän siinä jo identiteetti horjuu :whistle:

Multakin muutama vuosi sitten uusi työkaveri kysyi että minkä ikäinen olen ja vastasin sitten että täytän parin päivän päästä 20...jonkun ajan päästä tuli sitten mieleen että ei hitto, mähän täytän 21. Enpä kyllä kehdannu enää mennä korjaamaan..