Pitäisikö olla huolissaan raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Menossa rv 17+ ja kolmas raskaus. En mielestäni ole liikkeitä tuntenut... Tai ehkä jotain mitkä saattoivat olla mut en pysty 100% sanoa kun niitä tuntuu niin harvoin. Mietin vaan kun tuttu samoilla viikoilla ja odottaa ekaa. Tuntee liikkeet jo... Olen kyl muista raskauksista jo tässä vaiheessa ollut varma liikkeistä... Meinaa vähän huolettaa :( Muutenkin on olo kuin ei olis raskaana. Ei mahaakaan :(

Mä tunsin ekasta liikkeet jo rv 16. Nyt toinen menossa rv 16+? enkä myös ole varma olenko tuntenut mitään. Jotain tosiaan mut en tiä onko niitä. Ja istukka mulla takana eli ei pitäs vaikuttaa. Vatsa on jo suuren suuri, melkein kuin ekasta joskus rv20 tienoilla...

Silloin, kun minulla oli istukka tuossa edessä, tunsin liikkeitä todella vähän. Ja kysehän voi olla myös siitä, että vauva liikkuu eniten siihen aikaan, kun en niin huomioi sitä, esim. silloin kun touhuat muuta, etkä kiinnitä liikkeisiin huomiota, tai kun nukut...

toisessa raskaudessa tunsin liikkeet paljon myöhemmin kuin ekassa, eli reippaasti yli 20 viikolla kun ekalta oli taas alle 20 viikolla jo selkeitä liikkeitä..

Kun aloin tuntea liikkeet tästä tokasta niin kaveri on ollu ni vilkas ettei oo tarvinu epäillä yhtenäkää päivänä et ollaanko siel hengissä!

onhan se raskauskohtaistakin. Mä luulin tuntevani liikkeitä, mutta ei ne sitten liikkeitä olleetkaan.
Huomennahan se selviää, ehkä tyyppi on vaan rauhallisempi kuin sisaruksensa!

Yhteistyössä