Pitäisikö olla itsekäs exän uuden perheen kustannuksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä

Vieras
Niin, mä olen tässä miettinyt että jos rupeaisi exää vonkaamaan takasin. Helppoa se ei missään nimessä olisi, kun hän rakastaa uutta vaimoaan todella paljon ja heillä pieni vauva.

Mutta on se joskus rakastanut muakin. Mä olen 97 prosenttisen varma että sitkeällä yrittämisellä mä sen viel saisin, mutta viittiskö sitä??

Siis tottakai mä häntä edelleen rakastan,vaikka itse jätinkin, meilläkin 3 yhteistä lasta..

Juu, anna mennä vaan ja pilaa monen ihmisen elämä. Sitkeellä yrittämisellä, voi elämän kevät :o Tai olisiko sittenkin ihan radikaali idea kanavoida se energia johonkin muuhun?

Et sä sitä takas enää saa vaikka susta välittäiskin vielä. jos sillä kerran on jo uus perhe.. sit se seilais teidän kahden naisen väliä koko ajan jos siinä onnistuisitkin. Ootko pannu mielehen että vaikka olisittekin yhdes joskus niin se nykyinenkin olisi aina kuvioissa mukana.. tuskin tekis helppoa teidän olostanne. silti uskon ettei se mies sua takas ottaasi :)

se ei sua ikimaailmassa takaisin enää ottaisi, siitä voit olla 100% varma!!!!! Kukaan ei jättäisi tollasen ämmän takia kunnon naista. et menehän peilin eteen kattomaan ja mieti miksköhän teillä ero alunperin tulikin, sä olet AIVAN SAIRAS!!!!!!!

Ottais se, sen mä tiiän. Ei ehkä ihan noin vaan helpolla mutta kuitenkin. Arvoitu ottoaika ois semmonen puolisen vuotta, kuukauden heitolla.

Ja siksi takaisin kun mähän rakastan häntä. Mä olin tietämättäni todella masentunut kun jätin hänet, luulin että se parisuhde sai mut sairaaksi mutta se olikin sitten se sairaus.. Siis bipolaarinen mielialahäiriö.

johan on epätoivoista! etkö sä muka muuta munaa ole saanut kun pitää mennä sen ainoan pakeille? niino, en mäkään suhun munaani upottais ku susta ei pääsis ikinä eroon.

Luulet aivan liikoja itsestäsi!!Olet vain kateellinen ja mustasukkainen.
Miehesi on nyt aivan korviansa myöten rakastunut tähän uuteen, on ikionnellinen tästä uudesta vaimostaan ja he ovat TODELLA RAKASTUNEITA!!!
Sä olet mennyttä elämää, eikä sun eksä sulle uhraa pienintäkään ajatuksen ripettäkään, ajattelee vaan, että miten häntä ONNISTI kun sai NIIN Ihanan vaimon -paljon paremman mitä eksä!!!

Jos alkaisit sitä kinuamaa takaisin, eksäsi varmasti jossain vaiheessa raivostuis suhun täysin!! saisit kuulla kunniasi ja haukkus sut ihan lyttyyn se sanois sulle, ettet oo hänen arvoisensa ja et miten kehtaat ekana jättää ja sit kinuta? nuinko halpana ja IDIOTTIINA vähäarvoisena häntä pidät!!! kyllä nolaisit ittes aivan täysin..

se että on joskus erehtynyt -ikävä kyllä suhun ihastumaan ja ehkä rakastumaankin niin ei tarkoita sitä, että se YHÄ edelleenkin kokis minkäänlaisia lämpimiä tunteita sua kohtaan, hän ei enää rakasta sua, usko se jo. häntä ei kiinosta tuon taivaallista mitä sulle kuuluu, mitä koet ajattelet ja tunnet, hän on onnellinen nyt, onnellisempi kuin koskaan ennen ja siksipä hän halusi tämän OIKEAN kanssa tehdä sen täydellisen lapsen.

Sinä olet ukona tämän miehen sydämmestä, täysin ulkona!!!!

Kuvittelet ja luulet ittestäs liikoja, eksää et saa enää koskaan takaisin, se on mennyttä elämää..turha haikailla sen perään! eksäsi ei rakasta sua enää, eikä koskaan tule enää sua rakastamaankaan, ei koskaan ! hänen tunteet sua kohtaan ovat loppuneet täysin, totaallisesti.

et itsekkään haikaille tai kaipaa omia eksiäsi!! ei se tarkoita että kerran rakastaa niin sitten aina rakastaa !!

eksäsi ja hänen vaimonsa ovat täynnä rakkautta toisiaan kohtaan onnea ja iloa!!
ovat toistensa oikeat.

tollasta saastasta kukaan enää huolis. miten vitussa sä voit edes miettiä tollasta vaihtoehtoa?? jos mulle tehtäis noin eli mä oisin se uus vaimo, niin mä tekisin sit teidän elämästä niin täydellistä helvettiä ettet voi edes kuvitella ja varmasti tääki nainen tekis. sähän tuhoaisit heidän kaikkien elämän ja riistäisit isän, rikkoisit perheen pieneltä vauvalta. miten alas voit vajota? eikö sun itsekkyydelle löydy rajoja? kyllä se mies jo nyt tietää, ettei sussa mitään menettänyt, kun on uuden vaimonkin löytänyt ja halunnut lapsen!

Alkuperäinen kirjoittaja mikaela:
tollasta saastasta kukaan enää huolis. miten vitussa sä voit edes miettiä tollasta vaihtoehtoa?? jos mulle tehtäis noin eli mä oisin se uus vaimo, niin mä tekisin sit teidän elämästä niin täydellistä helvettiä ettet voi edes kuvitella ja varmasti tääki nainen tekis. sähän tuhoaisit heidän kaikkien elämän ja riistäisit isän, rikkoisit perheen pieneltä vauvalta. miten alas voit vajota? eikö sun itsekkyydelle löydy rajoja? kyllä se mies jo nyt tietää, ettei sussa mitään menettänyt, kun on uuden vaimonkin löytänyt ja halunnut lapsen!

hei ei se KOSKAAN KOSKAAN KOSKAAN tulisi edes saamaan sitä miestä takaisin, kunhan kuvittelee vaan suuria!! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mizhni:
Luulet aivan liikoja itsestäsi!!Olet vain kateellinen ja mustasukkainen.
Miehesi on nyt aivan korviansa myöten rakastunut tähän uuteen, on ikionnellinen tästä uudesta vaimostaan ja he ovat TODELLA RAKASTUNEITA!!!
Sä olet mennyttä elämää, eikä sun eksä sulle uhraa pienintäkään ajatuksen ripettäkään, ajattelee vaan, että miten häntä ONNISTI kun sai NIIN Ihanan vaimon -paljon paremman mitä eksä!!!

Jos alkaisit sitä kinuamaa takaisin, eksäsi varmasti jossain vaiheessa raivostuis suhun täysin!! saisit kuulla kunniasi ja haukkus sut ihan lyttyyn se sanois sulle, ettet oo hänen arvoisensa ja et miten kehtaat ekana jättää ja sit kinuta? nuinko halpana ja IDIOTTIINA vähäarvoisena häntä pidät!!! kyllä nolaisit ittes aivan täysin..

se että on joskus erehtynyt -ikävä kyllä suhun ihastumaan ja ehkä rakastumaankin niin ei tarkoita sitä, että se YHÄ edelleenkin kokis minkäänlaisia lämpimiä tunteita sua kohtaan, hän ei enää rakasta sua, usko se jo. häntä ei kiinosta tuon taivaallista mitä sulle kuuluu, mitä koet ajattelet ja tunnet, hän on onnellinen nyt, onnellisempi kuin koskaan ennen ja siksipä hän halusi tämän OIKEAN kanssa tehdä sen täydellisen lapsen.

Sinä olet ukona tämän miehen sydämmestä, täysin ulkona!!!!

Kuvittelet ja luulet ittestäs liikoja, eksää et saa enää koskaan takaisin, se on mennyttä elämää..turha haikailla sen perään! eksäsi ei rakasta sua enää, eikä koskaan tule enää sua rakastamaankaan, ei koskaan ! hänen tunteet sua kohtaan ovat loppuneet täysin, totaallisesti.

et itsekkään haikaille tai kaipaa omia eksiäsi!! ei se tarkoita että kerran rakastaa niin sitten aina rakastaa !!

eksäsi ja hänen vaimonsa ovat täynnä rakkautta toisiaan kohtaan onnea ja iloa!!
ovat toistensa oikeat.

Nyt sä olet ihan väärässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Joo, mä alotin sen piirityksen, pitää perua puheet puolesta vuodesta. Ei tosiaankaan mene viestien perusteella niinkään kauaa :D

taidat keksiä päästäs tän jutun ku huomasit miten sua haukutaan :D tai itseasiassa (näin meillä ainakin ) : kun mun miehen eksä lähetteli kaikenmoista viestiä ja jopa mms viesteissä kuvia itestään ilman vaatteita, me yhessä naureskellen vastailtiin niihin, ja monesti minä sanaseppona kirjotin vastaukset ja hyvät naurut saatiin :D

Yhteistyössä