Pitäisikö olla itsekäs exän uuden perheen kustannuksella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitinkin sitä että en itse voisi tehdä noin kamalaa temppua ihmiselle jota rakastan...Oot mielestäni julma sotkiessasi miehen pään vaikka tiesit että hän oli onnellinen uuden perheensä kanssa.

Niin mutta hän voi olla vielä onnellisempi meidän kanssa, näin ollen mä ajattelen että hänellä on itsellään se oikeus valita..

Miten voit tietää että hän olisi onnellisempi kanssanne? Pointti kuitenkin oli se että on äärimmäisen raskas päätös valita kahden perheen väliltä. Ja niin raskasta taakkaa en olisi rakastamalleni ihmiselle itse aiheuttanut. Eli olet äärimmäisen itsekäs koska omasta tarpeestasi teit tämän. Jos olisit antanut miehen vain olla niin tuskin hän onneton olisi ollut. Jos hän olisi ollut mielestään onnellisempi teidän kanssanne niin tuskin hän olisi uutta vaimoa ja lasta silloin halunnut! Käviköhän sulla ees tämmönen mahollisuus mielessä?

Onpa jollakin mielikuvitusta! Mutta jos minulla olisi mies joka on jonkun ex, niin ei hän ainakaan sen kanssa olisi Muumimaailmaan menossa. Mikä siinä on kun pitää joka paikkaan tehdä niitä jälkeläisiä??? Kai se on sitten se miehen tehtävä.

Älä kuule oo niin varma että just sut valitsee, ties vaikka pysyiski uuden vaimonsa kanssa. Mitäs sit teet kun ei exäs sua valitse?? Yrität siltikin vaan väkisin hajottaa niitten uuden elämän, ja tosiaan ajattele sitä vauvaa. Omiaki lapsias voisit miettiä, ensinnäkin niitä koetellaan erolla joka ei oo helppo juttu lapsien käsitellä ja sit taas riepotat niitä siinä kun jos palaatteki yhteen. Toi on typerintä mitä ihminen voi sanoo "joo mää masennuin ja päätin heivaa sut" ja "hei, mä haluunkin sut takas ja ei se mun persettä kaiva et sul on uus vaimo ja teillä on vauva". Huhhuh mikä eukko, heti kun masennut uudestaan, niin ukko saa taas kenkää ja sit taas sama rumba käynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa jollakin mielikuvitusta! Mutta jos minulla olisi mies joka on jonkun ex, niin ei hän ainakaan sen kanssa olisi Muumimaailmaan menossa. Mikä siinä on kun pitää joka paikkaan tehdä niitä jälkeläisiä??? Kai se on sitten se miehen tehtävä.

Miksei? Kyllä me tehdään paljon juttuja yhdessä exän kanssa, vaikkakin mulla on uusi perhe nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
täällä on jotain katkeria uudisperhe äitejä jotka nyt aivan kauhuissaan odottaa kenen mies oikein palaa exän luo :D

Iso peesi tähän. En mä tosiaan ymmärrä koko ketjua ja miksi kaikki hyökkää ap:ta kohtaan. Josko ap:n exän uusi suhde olisi kunnossa ja toimiva jne niin mies ei lähtisi takaisin ap:n helmoihin. Ei kukaan muu pysty tulemaan väliin toimivaan parisuhteeseen.

Pakko oli tulla päivittelemään.

Että saa onnitella, me palataan yhteen :D Mentiin sillon seuraavana päivänä yhessä reissuun ja koko päivä oli tosi upee, meillä kaikilla oli todella hauskaa.

Illalla jäätiin sitten miehen kanssa juttelemaan, puhuttiin aamuun asti ja selvitettiin ihan kaikki asiat. Mies todella rakastaa uutta vaimoaan, mutta ei koskaan niinkuin mua joten hänelle on ihan loogista palata mun luo.

Mies kertoi heti luotani lähdettyä vaimolleen. Muuttaa tänne virallisesti huomenna ja me saadaan meidän elämä taas jatkumaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pakko oli tulla päivittelemään.

Että saa onnitella, me palataan yhteen :D Mentiin sillon seuraavana päivänä yhessä reissuun ja koko päivä oli tosi upee, meillä kaikilla oli todella hauskaa.

Illalla jäätiin sitten miehen kanssa juttelemaan, puhuttiin aamuun asti ja selvitettiin ihan kaikki asiat. Mies todella rakastaa uutta vaimoaan, mutta ei koskaan niinkuin mua joten hänelle on ihan loogista palata mun luo.

Mies kertoi heti luotani lähdettyä vaimolleen. Muuttaa tänne virallisesti huomenna ja me saadaan meidän elämä taas jatkumaan. :)

...ja lehmät lentää:D!!!Onko onko sulla vauhtikausi menossa....

Dumppasit ukkos ja nyt kun hän on löytänyt uuden onnen, niin haluaisit tehdä kiusäaa eksälles, omille lapsillesi, eksän uudelle vaimolle ja eksän lapselle.
Olet kyllä todella viehättävä ihminen, en osaa muuta sanoa.

Taitaa siinä sun miehes olla kans jotain vikaa jos tuon tekee. Sääliksi käy lapsia. Toivon vaan parasta vauvan äidille, joka joutuu keskelle teidän saippuaoopperaa.

Yhteistyössä