Pitäisitkö vai palauttaisitko (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmi se on pienikin harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmi se on pienikin harmi

Vieras
Tilasin lapselle nettikaupasta vaatteita. Hupparin printtikuva on valmiiksi yhdestä kohtaa kulunut ja rakeinen. Ärsyttää, koska kyseessä kuitenkin keskihintainen ja hyvälaatuinen vaatemerkki, josta voisi olettaa että printit pysyvät hyvänä pesusta toiseen. Voin toki palauttaa hupparin virheellisenä, mutta sitten maksan taas uuden 5,90 euron toimituskulun jos tilaan uuden hupparin tilalle. (Eikä tietysti ole takeita onko seuraavakaan kappale priimakunnossa). Enkä just nyt keksi muutakaan tilattavaa ko. kaupasta, että saisi isomman kasan vaatteita samalla toimitusmaksulla.

Tiedän, ettei tämä ole iso juttu mutta jos ostan uuden hupparin josta maksan 18 euroa, niin kyllä se vähän harmittaa että printtikuva ei ole täysin kunnossa. Ja joo, olen kyllä tarkka lapsen vaatteista ja katson kaupassakin tarkkaan ettei vaatteissa ole mitään vikoja, kun kerran uutena ja täyteen hintaan ostaa.

Mutta jos palautat paidan, laitat syyksi palautukseen huonon laadun ja samalla kertaa tilaat uuden hupparin, niin eikös ne mee samoilla postikuilla? Et joudu maksamaan uudestaan postikuluja.

Viallinen tuote PITÄÄ pystyä vaihtamaan ilman uusia toimituskuluja. Siis et todellakaan maksa postikuluja palautuksesta etkä myöskään uuden tpoimittamisesta, kun tuote on kerran virheellinen.

Kiitos teille. Mä käsitin että palautus on ilmainen mutta uuden hupparin toimittamisesta peritään maksu. Nettikauppa ilmoittaa että tuotteiden vaihtaminen ei onnistu, mutta ehkä se ei koske viallisia tuotteita?

Mä kyllä edelleen ymmärrän tämän niin, että tuotetta ei voi vaihtaa vaan sen voi palautta ja sitten pitää tilata uusi = maksaa uudet toimituskulut. Onpa pöljää.

If you think, an item in your order is faulty/incorrect, please return it to us. We are not able to offer online exchanges, but when we have processed the claim, we will refund the money for the item. You then have the possibility to place a new order.

Mä kyllä edelleen ymmärrän tämän niin, että tuotetta ei voi vaihtaa vaan sen voi palautta ja sitten pitää tilata uusi = maksaa uudet toimituskulut. Onpa pöljää.

If you think, an item in your order is faulty/incorrect, please return it to us. We are not able to offer online exchanges, but when we have processed the claim, we will refund the money for the item. You then have the possibility to place a new order.

Oisit sanonut että kyse on ulkomailta tulevasta tavarasta.

Yhteistyössä