Pitäiskö huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pit.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väistele sie sit :-) Mä ja tuli voidaan rauhassa lopettaa tää peen puhuminen kahvin juomisesta ja suunnata suoraan bisselle & muikuille. Ilman et maine menee nääs..

Lähetä nyt edes osoittees, puhelinnumerosi ja sosiaaliturvatunnuksesi..prkle. Mä täällä ainoona ala paljastelee. Mä laitan sulle mun foton tähän:

http://www.cranmog.com/images/party2004/party0403.jpg

Miesnäkökulma voisi tulla, kera vaimonsa, meidän seuraksi syömään muikkuja -tiedän, että ovat herkkua hänenkin suussansa. Samalla voisimme puida syvällisesti sillin moniulotteista habitusta.

Tuo kuva teki kyllä pit.:lle oikeutta -niin sievänä notta joo!

Ps. foto ois kiva ylläri muiltakin:-DD

pit: "Lähetä nyt edes osoittees, puhelinnumerosi ja sosiaaliturvatunnuksesi..prkle. Mä täällä ainoona ala paljastelee. Mä laitan sulle mun foton tähän." Kelles oli tuokin viesti näinkin julkisella foorumilla?

pit, ja moni muukin on varmaan pienen elämänsä aikana jakanut, eikö antanut... kertonut ositteensa, puh. numeronsa ja tunnuksensa ties kuinka monesti ja ihka livenä naama milloin milläkin lukemalla. Sellaista se elämä on, joutuu ihan pakosta paljastamaan ... kaikenlaista, jopa pankkitilin numeron, ainakin jos aikoo saada joskus palkkaa tai elantoa.

Piiloleikki ja naamiaispilat on tosin ihan kivoja ja sokkotreffit... kukapa tietää, vaikka aamiaispalat saisi. Pitäisi kuitenkin varoa, ettei munaa, nimittäin itseään. Muuten täälläkin voi tietty kirjoitella vaikka täyttä p...aa, pakinaa siis.

Alkuperäinen kirjoittaja luupin alla:
pit: "Lähetä nyt edes osoittees, puhelinnumerosi ja sosiaaliturvatunnuksesi..prkle. Mä täällä ainoona ala paljastelee. Mä laitan sulle mun foton tähän." Kelles oli tuokin viesti näinkin julkisella foorumilla?

pit, ja moni muukin on varmaan pienen elämänsä aikana jakanut, eikö antanut... kertonut ositteensa, puh. numeronsa ja tunnuksensa ties kuinka monesti ja ihka livenä naama milloin milläkin lukemalla. Sellaista se elämä on, joutuu ihan pakosta paljastamaan ... kaikenlaista, jopa pankkitilin numeron, ainakin jos aikoo saada joskus palkkaa tai elantoa.

Piiloleikki ja naamiaispilat on tosin ihan kivoja ja sokkotreffit... kukapa tietää, vaikka aamiaispalat saisi. Pitäisi kuitenkin varoa, ettei munaa, nimittäin itseään. Muuten täälläkin voi tietty kirjoitella vaikka täyttä p...aa, pakinaa siis.

Jaa jaa, eikös teille tosikoille riitä noita muita ketjuja kommentoitavaksi? Täällä on paljon vakavahenkisiä ketjuja TÄRKEISTÄ aiheista.. Et sä välillä jaksais vaikka kommentoida niitä ketjuja, kun tykkäät tommosesta analysoivasta otteesta :-)

Voin mä sulle laittaa vaikka pankktlilini numeron, jos kauniisti pyydät.

ex-yh
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Alkuperäinen kirjoittaja luupin alla:

Jaa jaa, eikös teille tosikoille riitä noita muita ketjuja kommentoitavaksi? Täällä on paljon vakavahenkisiä ketjuja TÄRKEISTÄ aiheista.. Et sä välillä jaksais vaikka kommentoida niitä ketjuja, kun tykkäät tommosesta analysoivasta otteesta :-)

Voin mä sulle laittaa vaikka pankktlilini numeron, jos kauniisti pyydät.

Huuori sopivassa suhteessa kuuluu saittijutteluun. Olen ihmeekseni saanut viime aikoina melko vähän happamia kommentteja. Kukaan ei kai enää viitsi korvaansa letkauttaa.

Kaivoin äsken moneen kertaan cd-hyllyä. Yritin löytää erään cd:n. Minne lie joutunut.

Olen kirjiottanut tänään vihkoon googletamalla löytämäni laulun sanat.
Netistä löyryy kappaleeseen mm. instrumentaalimusiikkia sanoineen.

Kaapin perukoilta putkahti joku tenttikirja etiikasta. Koti kaipaa siivousta. Tämä päivä menee haahuiluun.

Mun mies oli ryyppäämäs kaverin kans ja venähti reissu vourokaudeksi. kumeja oli lompakossa. Kun otin puheeksi, kielsi kaiken, seuraavana päivänä yritin uudelleen, ja

Mun mies oli ryyppäämäs kaverin kans ja venähti reissu vourokaudeksi. kumeja oli lompakossa. Kun otin puheeksi, kielsi kaiken, seuraavana päivänä yritin uudelleen, ja

sitten myönsi jutelleensa toisen kans, ei muuta, sano pelänneensä mun suuttuvan, kun kysyin kumeista, sano et ne oli mun varalle, mut seuraavana päivänä huomasin et kumit oli jääny takas kotiin omaan paikkaansa, ja nyt on ollu aika hyvin asiat. Tiedän, et jotain on tapahtunu, mut haluan luottaa mieheeni, ja tiedän, ettei jätä mua ja meidän lasta, ajattelen, että ei ole enää ainakaan suunnitelmissa pettää mua, jos on edes koskaan sellaista miettinyt. En ainakaan kyttää ja vahdi, vaan yritän luottaa, ja mitä sitten tapahtuukin, se tapahtuu siitä huolimatta mitä minä mietin, nyt vain yritän parhaani mukaan olla hyvä vaimo. En halua masentua ja itkeä asiaa, jota en varmaksi tiedä tapahtuneeksi. Mieheni ei puhu mulle enää kaikkia asioitaan, mutta meidän elämässä on muitakin asioita, ja ehkä hän suojelee minua joltain muulta kuin pettämisen selviämiseltä. Tiedän, että hän rakastaa minua, ja luotan henkeni hänen käsiinsä, jos pettää, sille en voi mitään, mutta tiedän ainakin yrittäneeni kaiken.

Yhteistyössä