V
vituttaa
Vieras
Meillä on alta vuoden vanha lapsi..
Olen tässä nyt raskauden puolivälistä saakka katsonut ryyppäämistä, joka on tosin viimeaikoina vähentynyt, mutta nyt taas lisääntynyt yllättäen.. Itse käyn töissä, mies kotona lapsen kanssa työttömänä.
Mikään ei pidä mitä lupaa,
Aina kun olen vapaapäivällä tai iltavuorossa, nukkuu johonkin 12:sta saakka, vaikka menisi nukkumaan kanssani samaan aikaan,
Mitään ei tee mun ja lapsen kanssa yhdessä muualla kuin kotona, sanoo ettei jaksa, mutta yllättäen saattaakin lähteä sitten hetken päästä yksin vaikkapa kauppaan vaikka olisin meidän kanssa vähän aika sitten pyytänyt,
Ei ota vastuuta mistään,
ei hoida mitään raha-asioita,
syyttää mua ihan kaikesta,
kinuu seksiä, mikä ei todellakaan kiinnosta,
ei tee ruokaa,
kotitöitä tekee sen verran että tiskaa,
ei käy ruokakaupassa,
tuhlaa kaikki rahansa mitä saa, itseensä,
ei muistanut mua mitenkään äitienpäivänä eikä syntymäpäivänä,
haukkuu mua ja puhuu helvetin rumasti,
valehtelee,
tekstailee joidenkin muidujen kanssa ja chättäilee suomi24:lla,
jne jne jne.............
silloin kun ei juo, on maailman ihanin ihminen, on todella hyvä isä lapselleen.
On muuttunut siitä, kun tulin raskaaksi, on ihan eri ihminen nykyään. Sanoo että rakastaa minua, mutta mulla on todella paha tunne, että pettää mua, eikä kyllä muutenkaan kohtele mua hyvin..
VITUTTAA!!!!
Olen tässä nyt raskauden puolivälistä saakka katsonut ryyppäämistä, joka on tosin viimeaikoina vähentynyt, mutta nyt taas lisääntynyt yllättäen.. Itse käyn töissä, mies kotona lapsen kanssa työttömänä.
Mikään ei pidä mitä lupaa,
Aina kun olen vapaapäivällä tai iltavuorossa, nukkuu johonkin 12:sta saakka, vaikka menisi nukkumaan kanssani samaan aikaan,
Mitään ei tee mun ja lapsen kanssa yhdessä muualla kuin kotona, sanoo ettei jaksa, mutta yllättäen saattaakin lähteä sitten hetken päästä yksin vaikkapa kauppaan vaikka olisin meidän kanssa vähän aika sitten pyytänyt,
Ei ota vastuuta mistään,
ei hoida mitään raha-asioita,
syyttää mua ihan kaikesta,
kinuu seksiä, mikä ei todellakaan kiinnosta,
ei tee ruokaa,
kotitöitä tekee sen verran että tiskaa,
ei käy ruokakaupassa,
tuhlaa kaikki rahansa mitä saa, itseensä,
ei muistanut mua mitenkään äitienpäivänä eikä syntymäpäivänä,
haukkuu mua ja puhuu helvetin rumasti,
valehtelee,
tekstailee joidenkin muidujen kanssa ja chättäilee suomi24:lla,
jne jne jne.............
silloin kun ei juo, on maailman ihanin ihminen, on todella hyvä isä lapselleen.
On muuttunut siitä, kun tulin raskaaksi, on ihan eri ihminen nykyään. Sanoo että rakastaa minua, mutta mulla on todella paha tunne, että pettää mua, eikä kyllä muutenkaan kohtele mua hyvin..
VITUTTAA!!!!