Pitäiskö palata exän kanssa yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tiedän, että hän olisi halukas palaamaan yhteen. Ja miten siitä ilahtuisi yhteinen tyttäremme. Tiedän siis hänenkin toivovan, että me vanhemmat olisimme yhdessä.

Juuh... tän verran pystyin tuota tekstiä kirjoittamaan. Aika hyvin kuitenkin. En vaan pysty palaamaan yhteen, vaikka olisikin niin hienoa olla ydinperhe.

Piti vielä jatkaa tuota tekstiä, että en usko että löydän uutta miestä koskaan. Johan tässä olen ollut vapaa jo vuosia, ei ole kukaan käynyt koukkuun kiinni.

Tiedän, että moni vastaa tähän että ei missään nimessä. Mutta musta on hienoa että mietit tuotakin vaihtoehtoa. Millainen suhde teillä oli? Miksi erositte aikanaan?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tiedän, että moni vastaa tähän että ei missään nimessä. Mutta musta on hienoa että mietit tuotakin vaihtoehtoa. Millainen suhde teillä oli? Miksi erositte aikanaan?

Oli meillä mun mielestä ihan intohimoinen suhde ja kivaakin yhdessä. Suhde päättyi lähinnä uskottomuuteen.

Mihin se suhde siitä uudelleen lämmitettynä muuttuu. Joitakin vuosia voi mennä, mutta jossain vaiheessa tulee se loppu. Ehkä sitä vain sinnittelee edellistä kertaa kauemmin. Näin ainakin kaikki tietämäni yhteenpaluut on loppuneet. Kuulemma kun on palannut yhteen niin on noloa taas erota ja sitten ollaan pitkään suhteessa jossa ei ole enää yhtään onnellinen ja tyytyäväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:
kumman uskottomuuteen ja kauanko jatkui ja missä tilanteessa.

Molempien, mutta minä jätin miehen, mies olisi halunnut jatkaa. En oikeestaan tiedä monta kertaa exä petti. Oltiin nuoria ja helvetin tyhmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja noeu:
Mihin se suhde siitä uudelleen lämmitettynä muuttuu. Joitakin vuosia voi mennä, mutta jossain vaiheessa tulee se loppu. Ehkä sitä vain sinnittelee edellistä kertaa kauemmin. Näin ainakin kaikki tietämäni yhteenpaluut on loppuneet. Kuulemma kun on palannut yhteen niin on noloa taas erota ja sitten ollaan pitkään suhteessa jossa ei ole enää yhtään onnellinen ja tyytyäväinen.

Niin kai sä puhut ihan asiaa. En mä nyt tosissani olekaan palaamassa yhteen. Niinkuin varmasti kävi aloituksessani selväksi. Kunhan vaan mietiskelen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jutelkaa aluksi. Ystävystykää, se on suhteen perusta. Pohtikaa arvojanne ja mitä suhteelta yleensäkin toivotte. Minkälaista kumppania toivotte kumpikin?

Ollaan me jonkun verran juteltu ja hyvissä väleissä ollaan, kavereita. Ollaan tehty reissuja yhdessä lapsen kanssa. Aina menee hyvin. Mutta ei meistä taida olla enempään.