Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ap:n kaltaisille ihmisille pitäis kehittää imbesilliparantola.
Sulle voisin kehittää hymyilemisopiston. Tai huumoria elämään -klinikan.
Jos mä täällä pilkkaisin esim uskovaisia tai heteroita niin kukaan ei lähtis mukaan. Mutta heti kun homoja pilkataan niin puolella palstaa on hauskaa.
Eiköhän tässä ketjussa pilkata noita jotka väittävät homouden olevan häiriö, ja sitä kautta parannettavissa oleva... Eikä homoja. Sarkasmin tajua hyvät ihmiset.
Siis mitä? Okei. Missä tässä pilkataan homoja? Tai hei. Anna olla. Sarkasmi on joillekin vaikea laji.
Homoista vielä..
Ihmisen hyväksyvät homouden tietämättä lainkaan millaisesta ihmisrappioudellisuudesta onkaan kysymys.
Ajatelkaa. 2 miehen esileikki; suutelee, hivelee toisia, ottaa toisen mulkun suuhun, imee kiveksiä, nuolee korvaa, työntää kielen suuhun.
Lopuksi aletaan panemaa nelinkontin toista peräreikään. Aikansa pantuaan vedetään paskainen kulli ulos, jota tarpeeksi perverssi toinen homo alkaa nuolemaan.
Hyi saatana.
Ja joku vielä marssii tällaisten sikojen puolesta saat kannustaa.
Mä voin tulla teille koekaniiniks..Otan tuon vaimon messiin ni voidaan sitten yhdessä lähteä erisuuntiin itsellemme miehiä metsästämään kun kävellään sieltä takaovesta ulos.. :saint:
"Kasvoimme erillemme".![]()
mua ei heteroks saa ei millään!
mua ei heteroks saa ei millään!
"Kasvoimme erillemme".![]()
marttakerhoSulle voisin kehittää hymyilemisopiston. Tai huumoria elämään -klinikan.