pitäiskö sitä olla enemmän mustasukkainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
En yhtään ole sitä sorttia, ja se taitaa miestä jotenkin häiritä.
Tänään kun yhdessä haettiin poika hoidosta ja olikin sitten tullu miehen ex töihin hoitopaikkaan, no minä tervehdin niin kuin muitakin ihmisiä ja juttelin =)

Mies ilmeisesti meinas että mun pitää suuttua tai että näytän myrtsiä naamaa, ja vielä kun en huomannu mainita asiasta mitään että se oli miehen ex. Mitä mun siitä nyt ois pitäny sanoo että aijaa tuokin on tullu tänne töihin tai että lähtis vittuun täältä :o

aikasemmin jo mies näyttäny noita piirteitä, on sanonu joskus että välitätkö musta oikeesti kun en näytä koskaan olevan mustasukkainen mistään. ei mieskään ole ja en sitä nyt ala miettimään että miks ei ole kun ei ole syytä olla. :/

ootteko te mustiksia ja mistä syystä yleensä?

En ole mustis mutta tasaisin väliajoin kiusailen miestä siitä, että hänellä on varmaan työpaikallakin naisia joka sormelle kun on niin hyvännäköinen. Kyllä ne mustasukkaisuuden varjolla tehdyt kehut ainakin minun miehelle näyttävät kelpaavan :D Eli voi sitä mustasukkaista joskus vähän teeskennelläkin, että toinen tuntee olonsa tärkeäksi.

En ole mustasukkainen, eikä ole mieskään. Meillä on kummallakin paljon sekä mies- että naispuolisia kavereita ja yksi mun parhaimmista kavereista on mun ex, eikä koskaan ole ollut ongelma.

Jos parisuhde kunnossa, niin mustasukkaisuuteen ei ole mun mielestä mitään aihetta. Ja olen lähipiirissä huomannut, että mustasukkaisimpia ovat ne jotka itse ovat pettäneet...

mä voin olla vähän mustis. se on mun pään sisällä. lotan kyllä mieheen ja kaikki hienosti. en silti kovin mustis oo enään.
Mies ei oo lainkaan. ei se mua haittaa. ei sillä oo mitään syytä ollakkaan.

ja tuo tilanne kun kerroit niin tuossa tilanteessa en minäkään mitään ihmeellistä tehnyt. Ihan normaalisti käytäydyn miehen entisiä kohtaan.miksi pitäis jotenkin erillailla käyttäytyä?

Yhteistyössä