Pitäisköhän huolestua?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Kysyin eilen mieheltä, että muistatkos mikä päivä huomenna on? Vastas et joo, pitäiskö sitä jotenki juhlia. Juhlimista miettiessäni yht äkkiä tajusin, et ei helvetti, se päivähän oli jo VIIME KUUSSA! Eli siis meijän hääpäivä :laugh: Mies tokas et no sitä hänkin, mut sit sä sekotit mut ku oot vaan puhunu et on tässä kuussa... Ei shaatana, viime vuonna muistettiin vasta seuraavana päivänä et ai niin, eilen oli hääpäivä, tänä vuonna meni jo kuukausiki väärin. Ens vuonna ei sit varmaan enää muista että on ylipäätänsä naimisissa, sit seuraavana ihmettelee et kuka toi äijä on ja mitä se täällä tekee...

Mulla on onneksi äiti joka muistaa nämä kihla- ja hääpäivät. :D

Se soittaa ja onnittelee tai laittaa tekstarin, niin niistä aina muistaa, että ainiin, tänäänhän se on...

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ajattele hyviä puolia! Kohta ilahdut joka aamu herätessäsi saman, tuntemattoman miehen vierestä jokaikinen aamu...

Muuten voisin alkaa pitämään itteeni hutsuna ku joka aamu herään uuden miehen vierestä, mut mä tuskin muistan mitään edellispäivästä siinä vaiheessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ajattele hyviä puolia! Kohta ilahdut joka aamu herätessäsi saman, tuntemattoman miehen vierestä jokaikinen aamu...

Muuten voisin alkaa pitämään itteeni hutsuna ku joka aamu herään uuden miehen vierestä, mut mä tuskin muistan mitään edellispäivästä siinä vaiheessa. :D

Hienon positiivinen asenne! Näin sitä pitää!

Yhteistyössä