Pitäisköhän huutaa tää huutnetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuttis

Vieras
http://www.huuto.net/kohteet/tyton-laadukas-esprit-vaatepaketti-116_122/128998174 Kivannäköisiä vaatteita.. Hmm. paljon olisitte valmiita maksamaan? kohtahan tää taitaa umpeutuaki. Ei oo kokemusta tästä huutonetistä. Miten korkeaksi lie hinta nousee, ei tuossa tosin montaa huutoa vielä ole.

pitää tehdä tuonne profiili et voi huutaa. Mut hei kiitos mielipiteistä, ne oli samaa tasoa, mitä yleensäkin täällä mitä näitä keskustelu olen lukenut. Moro

Alkuperäinen kirjoittaja huuttis:
pitää tehdä tuonne profiili et voi huutaa. Mut hei kiitos mielipiteistä, ne oli samaa tasoa, mitä yleensäkin täällä mitä näitä keskustelu olen lukenut. Moro

No mitä sä suutut siellä jos ei kukaan muu maksais paljoa/ostais tollasia :p

että tuolla pitää mainita pienetkin tahrat. tai siis joskus olen jotain huutanut ja ne "tahrat" ovat olleet minimaalisia, mutta myyjä tahtonut ne ilmoittaa. Riippuu aivan tahroista. noi vaatteet näyttää siisteiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja luulen:
että tuolla pitää mainita pienetkin tahrat. tai siis joskus olen jotain huutanut ja ne "tahrat" ovat olleet minimaalisia, mutta myyjä tahtonut ne ilmoittaa. Riippuu aivan tahroista. noi vaatteet näyttää siisteiltä.

Totta sekin.
Mut mä olenkin aika nipo tollasten asioiden suhteen :|

Yhteistyössä