Pitäisköhän sitä ottaa ja häipyä tältä palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kun palstaa muutettiin, niin vikisin sanan-kaksi, mutta en sen enempää vaikka muutos ei ollut lainkaan mieluinen. Nyt olen jo täysin tottunut palstaa käyttämään, mutta se tärkein puuttuu, eli palstalaiset.

On täällä hyviä tyyppejä edelleen...Aamuäree, Booty, Keittis, Teisu, Freya, Nalkuttava talonmies, Taevahan tosi ja moni moni muu. Mutta kun ei tää vaan ole enää sama paikka, kuin mitä ennen. Niin moni entinen hyvä tyyppi puuttuu.

Onko kukaan sen enempää tutustunut Vauvan keskustelupalstaan? Onko siellä porukkaa enempi? Eniten kun kaipaan niitä pitkiä keskusteluja...nyt ketjut loppuu 1-2 sivun jälkeen. Porukkaa kun ei vaan taida enää olla niin paljoa että keskustelut jatkuisivat?!

Vai olenko mä jotenkin yleisellä tasolla tylsistynyt koko paikkaan?

Ihan hyvä paikka tämä toisaalta on...moni arjen ongelma on tätä kautta ratkennut, mutta jokin nyt vaan puuttuu...siis sellainen mikä ennen oli, muttei ole enää. Eli onkohan tää sittenkin sellainen "aikansa kutakin"-tyylinen dilemma?

[QUOTE="vieras";22433135]Jospa nyt keskitytään enemmän asioihin kuin palstajulkkiksiin. Eikö se oo vaan hyvä asia.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat palstajulkkiksiin keskittymisellä? Kyllä mä koen ainakin keskittyneeni asioihin, enkä niihin nikkeihin.

[QUOTE="Lilli";22433149]Mä kans jäin kaipaamaan tyyppejä. Tuntuu että kaikki puuttuu tai näkee harvemmin.

Inhottavaa kun piti mennä pilaamaan kiva juttu.[/QUOTE]

Mulla on se onni, että se jota eniten jäin kaipaamaan, kuuluu kaveripiiriini irl...palstan kautta aikoinaan tutustuttiin. Toki nyt voidaan jutella puhelimitse, mutta hänen kommenttinsa monessa keskustelussa oli oikein hyviä, enkä niitä valitettavasti enää täällä näe.

Ja monta räväkkää tyyppiä jäi pois...onhan niitä vieläkin onneksi jälellä, mutta silti.

[QUOTE="Minttu";22433157]Mitä keskustelua se nyt on kun palstavakkarit raportoi omista kuulumisistaan ja tekemisistään joka päivä?[/QUOTE]

No kyllähän siitäkin saa keskustelua aikaiseksi, jos vaan haluaa. Kuka tahansa voi varmaankin mennä sellaiseen ketjuun lukemaan ja jos asia on kiinnostava, niin kommentoida sitä jotenkin :) Mä en kyllä oikeastaan osaa edes määritellä mitä ennen oli ja mikä on siis se mikä puuttuu...mutta joku on muuttunut :)

No kyllähän siitäkin saa keskustelua aikaiseksi, jos vaan haluaa. Kuka tahansa voi varmaankin mennä sellaiseen ketjuun lukemaan ja jos asia on kiinnostava, niin kommentoida sitä jotenkin :) Mä en kyllä oikeastaan osaa edes määritellä mitä ennen oli ja mikä on siis se mikä puuttuu...mutta joku on muuttunut :)
En minäkään, mutta olen silti samaa mieltä kanssasi...joku on muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22433184:
Joillain vakkareilla vaihtui vaan nikki. Mutta onhan niitäkin, jotka eivät pahemmin enää palstaile vaan ovat siirtyneet muihin foorumeihin.

Totta tuokin. Moni vaihtoi nikkiä, mutta osa tosiaan katosi. Alkuun olinkin ihan ulalla, kun niitä nikkejä vaihtoi niin moni...kesti hetken tajuta kuka on kuka :D

En ole havainnut puuttuuko joku sisäpiiriläisistä vai ei. :O
Minusta täällä on kyllä pyörinyt ihan kaikki. Kuka puuttuu?

Juu jotain puuttuu. Kuusi vuotta olen itsekkin palstaillut ja kyl muutoksen jälkeen ero vanhaan on selkeä. Mun mielestä ihan tapa keskustellakin on erilaista ja tosiaan ei ole tääl enää "palstatuttuja", eikä pitkiä keskusteluita.. siis sellaisia joissa ei pelkästään kinastella, öisinkin on kuin ruumishuoneel liikkuis.

AP ei itse edes vaivaudu vastailemaan harmaille edes kirppisketjuissa, joihin omia rytkyjään linkittää. Vittuako kysyt mitä muut on löytänyt, kun et edes kommentoi niihin. Paitsi tietty nikillisille.

Kiitos.

Yhteistyössä